اجتماعی

نظارت شبانه روزی پلیس راهور بر ورودی های ملایر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ملایر با بیان اینکه روند اعمال محدودیت‌های جدید در ‏این شهرستان با گذشت یک هفته مطلوب است و برای خروج از شرایط قرمز، همچنان نیازمند ‏همراهی مردم هستیم، گفت: تا این لحظه مردم همراهی خوبی با اجرای محدودیت‌های جدید دارند که ‏ستودنی است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حسین فارسی در حاشیه بازدید از نحوه اعمال محدودیت‌ها ‏در ملایر، افزود: طی بازدیدهای مکرر از سطح شهر، شهروندان فقط برای تامین مایحتاج ‏ضروری و یا انجام کارهای درمانی در سطح شهر تردد می‌کنند و نسبت به رعایت پروتکل‌های ‏بهداشتی توجه لازم را دارند.

فارسی با اشاره به اینکه نتیجه روند کاهشی آمار مرگ و میر و ورودی بیمارستان‌ها در اعمال ‏محدودیت‌های جدید حداقل طی 10 تا 15 روز آینده مشخص می‌شود، اظهارکرد: چنانچه پس از ‏پایان 2 هفته وضعیت شهرستان همچنان قرمز باشد، محدودیت‌ها ادامه پیدا می‌کند، اما اگر مردم به ‏همین شکل پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها را رعایت کنند، با خروج از شرایط قرمز، ‏محدودیت‌ها نیز لغو می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ملایر ادامه داد: مردم باید به این باور برسند که خطر ‏کرونا همیشه وجود دارد و چنانچه تا پایان طرح همراهی و مشارکت خود را با ستاد مقابله با ‏کرونا داشته باشند، می‌توانیم از این شرایط خارج و محدودیت‌ها نیز برداشته می‌شود.

وی افزود: تلاش های شبانه روزی پلیس راهور و نیروی انتظامی ملایر قابل تقدیر است و با ‏حضور شبانه‌روزی پلیس در ورودی های ملایر مشکلی در این مبادی برای اجرای محدودیت‌ها ‏نداریم.

فارسی با بیان اینکه امیدواریم با همراهی و تعامل خوب مردم و اصناف، طی روزهای آینده ‏خبرهای خوشی از کاهش آمار مرگ و میر و ورودی بیمارستان‌ها داشته باشیم، گفت: در اعمال ‏محدودیت‌ها مبنی بر ممنوعیت فعالیت برخی اصناف پس از ساعت 18 با همراهی واحدهای ‏صنفی، شاهد کاهش ورودی بیمارستان‌ها و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 بودیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن