سیاسی

رنگ وضعیت “ملایر” به نارنجی تغییر یافت

فرماندار ویژه ملایر با تقدیر از همراهی و همدلی عموم مردم ملایر و اصناف، در رعایت محدودیت ها و دستورالعمل های ابلاغی، افزود: با دو هفته همکاری مردم، تلاش کادر درمان و مسئولین ستاد کرونا، ملایر از جمع شهرستان های با وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا خارج شده و در جمع شهرستان های با وضعیت نارنجی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی در جلسه ستاد شهرستانی کنترل و هماهنگی مقابله با بیماری کرونا که با حضور اعضا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در فضای باز محوطه فرمانداری ملایر برگزار شد، افزود: ورود به وضعیت نارنجی، به معنای پایان محدودیت ها نیست.

وی تأکید کرد: از امروز شنبه تنها محدودیت های ابلاغ شده به گروه دو واحدهای صنفی، با رعایت ساعت ۱۸ به عنوان حداکثر زمان مجاز فعالیت، خاتمه خواهد یافت و دیگر محدودیت ها، از جمله ممنوعیت فعالیت واحدهای گروه سه و چهار صنفی و محدودیت های تردد شبانه و پلاک های غیربومی به قوت خود باقی خواهد بود.

گفتنی است؛ در ادامه فرماندار ویژه ملایر، با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر و فرماندهان انتظامی، سپاه ناحیه ملایر و پلیس راهور، با حضور میدانی در محل ایستگاه های کنترل و بازرسی مستقر در مبادی ورودی شهر ملایر و نظارت بر اجرای محدودیت های ترافیکی، از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان در اجرای محدودیت های ترافیکی و کمک به کاهش آلودگی های کرونایی در ملایر تقدیر و تشکر کرد.

ولدی در این بازدید از تداوم یک هفته ای محدودیت های ترافیکی برای خودروهای شخصی دارای پلاک غیربومی در شهرستان ملایر و اجرای منع ترافیک شبانه برای خودروهای بومی از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح خبر داد و افزود: با متخلفین از اجرای این محدودیت ها مانند گذشته برخورد می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن