اجتماعی

شب یلدا را مجازی برگزار کنید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر با اشاره به نزدیکی شب یلدا خواستار برگزاری این آئین سنتی به شیوه های دیجیتال و مجازی شد و از عموم مردم شهرستان خواست با برگزاری گردهمایی و محافل پر خطر، برای والدین و نزدیکان خود خطر ابتلا و بیماری به هدیه نبرند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حسین فارسی چهارشنبه 19 آذر ماه در حاشیه برگزاری سومین جلسه ستاد دائمی ارتقای شاخص های شهر جهانی مبل منبت، بر لزوم تداوم همکاری مردم ملایر و واحدهای صنفی در اجرای دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد.

وی با اشاره به کاهش شمار مبتلایان و موارد بستری در بیمارستان های شهرستان با اجرای طرح محدودیت های دو هفته ای کرونایی و صنفی در ملایر، گفت: با همکاری مردم و اصناف، ملایر از وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا خارج و وارد وضعیت نارنجی شده است.

این مقام مسئول حفظ روند نزولی شمار مبتلایان و موارد بستری در شهرستان را بسیار شکننده دانست و افزود: در صورت هرگونه کوتاهی در اجرای دستورالعمل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی یا برگزاری دورهمی های خانوادگی، این روند با اخلال مواجه شده و ممکن است بازگشت امواج شدیدتر این بیماری به شهرستان در آینده نزدیک را شاهد باشیم.

گفتنی است؛ در این نشست با ارائه گزارش مسئولین کمیته های یازده گانه عضو ستاد در زمینه اقدامات انجام شده در راستای توسعه هنر- صنعت مبل منبت، دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خطاب به شهرهای جهانی کشور قرائت و مسئولیت کمیته های مختلف عضو ستاد احصاء شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر نیز با تقدیر از همراهی کمیته های مختلف در راستای پیشبرد توسعه این هنر- صنعت، بر تنظیم برنامه زمانبندی کمیته ها و پیگیری امور محوله تاکید کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن