اقتصادیعلمی و دانشگاهی

اندوخته های علمی استان در تقویت اقتصاد به کار گرفته شود


معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان از نقش موثر تولید و پژوهش در تولیدات و توسعه اقتصاد استان خبر داد و گفت: لازم است از اندوخته های علمی استان در تقویت اقتصاد به کار گرفته شود.
به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، مصطفی آزاد بخت در آئین اختتامیه هفته پژوهش گفت: خوشبختانه استان همدان به بهترین شکل ممکن توانسته است در فعالیت های علمی پژوهشی ورود کند که نشان دهنده نبوغ و استعداد پژوهشگران و اساتید علمی استان می باشد.
وی با بیان اینکه پژوهش در هر کشوری رمز موفقیت در عرصه های بین المللی علمی است، افزود: با وجود تحریم ها، کرونا و شرایط سختی که با کارشکنی دشمنان در عرصه علمی وجود دارد خوشبختانه دانشمندان ایرانی همیشه نبوغ خود را نشان داده و موفق عمل کرده اند بر این اساس همدان نیز در این حوزه توانسته جایگاه علمی برتری را در کشور و در سطح بین المللی کسب کند.
آزاد بخت به نقش موثر دانشگاه در صنعت و بالعکس اشاره کرد و گفت: تولیدات علمی باید در استان به گونه ای برنامه ریزی شود که در اقتصاد، سیاست، فرهنگ و زندگی مردم نمود داشته باشد بنابراین حلقه مفقوده دانشگاه در صنعت و صنعت در دانشگاه باید به طور ویژه مورد توجه قرار گیرد

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن