اجتماعی

کمک یک موسسه موقوفه به دانشجویان ملایری

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر(ره) گفت: موسسه موقوفه “هدایت تهران” به تعداد ۵۰۰ نفر از دانش آموزان و دانشجویان ایتام تحت پوشش کمیته امداد ملایر ۹۲۲ میلیون تومان یعنی به هر دانش آموز یک میلیون و 800 هزار تومان و به هر دانشجو دو میلیون و 250 هزار تومان مساعدت مالی داشته است که تا چند روز آینده واریز می شود.

تیمور کرمی ‌مقدم در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: تعداد کل دانش آموزان تحت حمایت ما ۲۱۰۰ نفر و تعداد دانشجویان ۱۸۰ نفر است، همچنین تعداد ۳۷ دستگاه تبلت به ارزش بیش از 100میلیون تومان از سوی کمک خیرین و کمیته امداد تهیه و تحویل دانش آموزان نیازمند شده است.

وی با اشاره به حمایت‌های کمیته امداد از دانش‌آموزان و دانشجویان، گفت: با توجه به مجازی شدن مدارس در شرایط کنونی یکی از مهمترین نیازهای دانش‌آموزان تحت پوشش این نهاد تبلت و گوشی هوشمند است که با کمک خیران و نیکوکاران در حال تهیه این اقلام هستیم.

کرمی مقدم با بیان اینکه از سوی کمیته امداد به حساب هر کدام از 1100 دانش ‌آموز تحت پوشش این نهاد، مبلغ ۱۲۰ هزار تومان، در راستای کمک ‌هزینه تحصیلی واریز شد، افزود: این تعداد دانش‌آموزان معیشت بگیر بوده و این کمک‌ها تا پایان سال بیشتر می شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر(ره) با بیان اینکه با توجه به مقاطع تحصیلی مختلف دانشجویان تحت پوشش نیز کمک‌هزینه تحصیلی به دانشجویان پرداخت می‌شود، یادآورشد: این کمک‌ها تا پایان سال ادامه دارد.

این مقام مسئول در ادامه اظهارکرد: امسال تعداد ۸۹ مورد جهیزیه به ارزش 508 میلیون تومان از سوی کمیته امداد تحویل نوعروسان شد که ۳ مورد آن توسط نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و یک مورد توسط موسسه ” آبشار عاطفه ها” تهیه شده بود.

کرمی ‌مقدم با بیان اینکه تعداد ۶۴ نوعروس دیگر برای دریافت جهیزیه در نوبت هستند که تا پایان سال جهیزیه دریافت می کنند، خاطرنشان کرد: در صورت حمایت خیرین می توانیم این جهیزیه ها را سریع تر تهیه کرده و تحویل نوعروسان بدهیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن