ورزشی

شطرنج باز نوجوان ملایر؛ قهرمانی مسابقات شطرنج آنلاین کشور

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: “حدیث نوری”، ورزشکار خوش آتیه ملایری با کسب مقام قهرمانی مسابقات شطرنج آنلاین دختران زیر 16 سال کشور خوش درخشید.

حمید رضا سپهری نیا در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: “حدیث نوری”، ورزشکار با اخلاق و با استعداد ملایری، با هماهنگی های لازم از سوی هیئت شطرنج این شهرستان در هجدهمین دوره مسابقات شطرنج آنلاین کشور به میزبانی هیئت شطرنج استان لرستان شرکت کرد که توانست در رده سنی زیر 16 سال با کسب 7.5 امتیاز عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند.

وی اظهارکرد: 285 نفر از شطرنج بازان سراسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان در این مسابقات شرکت کردند و در 15 دور به روش سوئیسی با مدت زمان 2 دقیقه (0+2) برای کسب مقام و رتبه برتر این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری دومین جلسه کارگروه ورزش دکتر بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس با شورای شهر و شهرداری اشاره کرد و گفت: این جلسه تخصصی در راستای رفع مسائل و مشکلات و چالش های پیش روی ورزش و جلب حمایت شهرداری و شورای شهر از ورزش و امور جوانان برگزار شد.

سپهری نیا خاطرنشان کرد: دوره حاضر شورا یکی از بهترین ادوار و ورزشی ترین این جمع است و شاهد حمایت های زیادی از ورزشکاران، هیئت های ورزشی، زیرساخت ها و… بوده ایم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر تصریح کرد: انتظار داریم در راستای توسعه و ایجاد تحول در ورزش و امور جوانان این حمایت ها بیش از پیش ادامه داشته باشد تا بتوانیم آنچه را که رسالت مسئولان شهر در قبال جوانان و ورزشکاران است به نحو احسن انجام دهیم.

وی یادآورشد: همکاری کامل و مستمر شهرداری و شورای اسلامی شهرستان با اداره ورزش و جوانان در زمینه های مختلف ورزشی، فرهنگی و آموزشی، کمک در رفع مشکلات و چالش های موجود در ورزش شهرستان، تلاش برای جذب اسپانسر به منظور حمایت از ورزش و امور جوانان شهرستان از مواردی بود که در این جلسه به تصویب رسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن