اجتماعی

عملیات سراسری اصلاح ولتاژ برق در تویسرکان

مدیر توزیع برق تویسرکان گفت :چهارمین مانور سراسری اصلاح ولتاژ برق در سال جاری با هدف تقویت شبکه برق رسانی و با صرف اعتباری افزون بر 250 میلیون تومان در برخی از نقاط شهرستان تویسرکان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین رضاجلیلوند بابیان اینکه هدف اصلی این مانور بهبود و استاندارسازی پروفیل ولتاژ، کاهش تلفات انرژی، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، بهبود کیفیت برق تحویلی به مشترکان و در نهایت افزایش سطح رضایتمندی مشترکان است افزود:در این مانور دو دستگاه پست هوایی نصب می شود، همچنین شاهد احداث ۱۷پایه بتونی و اجرای سه هزار متر کابل خود نگهدار خواهیم بود.

جلیلوند باتاکید براینکه این مانور در دو روز 27 و 28 آذرماه در دست اجراست خاطرنشان کرد:همچنین تعمیر خط کرزان در هفته های گذشته باهزینه حدود 300 میلیون تومان انجام پذیرفت که اصلاح و تعمیر خط روستای کرزان تویسرکان با 50 نفر نیرو در قالب 10 اکیب و در سه روز انجام گرفت.

جلیلوند درپایان افزود:برای تعمیر خط کرزان، پروژه از شهر شروع شد و در مسیر مبارک آباد به سمت روستای کرزان، تیمیجان، خرمرود تا کهنوش یعنی در حدود 100 کیلومتر خط ادامه داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن