علمی و دانشگاهی

ردیف بودجه کتابخانه مرکزی دانشگاه ملایر دوباره احیا شد

امروز نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان همدان پیرو بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه ملایر، با رییس این مرکز آموزش عالی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حجت الاسلام احد آزادی‌ خواه با ابراز خرسندی از تلاش‌ها و اقدامات خوب صورت گرفته در این دانشگاه و تقدیر از ریاست و کارکنان دانشگاه ملایر، گفت: با پیگیری‌های انجام شده و اخذ دستور از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، ردیف بودجه پروژه کتابخانه مرکزی دانشگاه پس از چند سال وقفه دوباره احیا شد و به زودی شاهد افتتاح این مجموعه خواهیم بود.

رئیس دانشگاه ملایر نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کلی دانشگاه در تمامی سطوح و حوزه‌های مدیریتی، سرعت گرفتن عملیات اجرایی پروژه کتابخانه مرکزی و آمفی تئاتر دانشگاه و اخذ دستورات خوبی برای این دو پروژه را حاصل پیگیری و تلاش‌های مستمر حجت الاسلام آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی دانست.

دکتر خسرو سایوند مجموع سازه‌ها و زیربنای این پروژه‌ها را حدود ۱۰ هزار مترمربع به ارزش ۶۶ میلیارد تومان و محوطه سازی آنها را بالغ برای ۱۵ هزار مترمربع به ارزش ۳ میلیارد تومان عنوان کرد و از اجرای پروژه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه ملایر با زیربنای ۷۵۰۰ مترمربع و پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصد خبر داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن