سلامت و پزشکی

مساعدت 66 میلیون تومانی خیرین سلامت ملایر به بیماران سخت درمان


رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر به مساعدت مالی خیرین حوزه سلامت شهرستان طی ‏آذر ماه به بیماران سخت درمان به ویژه بیماران سرطانی نیازمند به مبلغ 66 میلیون و 300 هزار ‏تومان اشاره کرد.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، عملکرد فعالیت های مجمع ‏خیرین سلامت ملایر را در یک ماه گذشته تشریح کرد و افزود: 20 میلیون تومان به نیابت از ‏شادروان نصرت اله شایگان برای ساخت پروژه پایگاه سلامت آزادی، از سوی یک فرد خیّر در ‏تهران به حساب مجمع وازیر شد.

وی به مساعت مالی خیرین برای تهیه تجهیزات پزشکی، تهیه کپسول اکسیژن، ذبح گوسفند، تهیه ‏سبد کالا، مشارکت های مربوط به صندوق صدقات و مشارکت های مربوط به قلک ها، اشاره کرد.

آذرهمایون در توضیح عملکرد واحد مددکاری، اظهارکرد: طی ماه گذشته در مجموع 510 بیمار ‏نیازمند به مجمع مراجعه کردند، تعداد بیماران معرفی شده به پزشک، آزمایشگاه و سونوگرافی 15 ‏بیمار نیازمند بوده و به 10 بیمار بابت پرتودرمانی و شیمی درمانی مبلغ بیش از 12 میلیون تومان ‏مساعدت شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمک هزینه برای تهیه دارو به مبلع 6 میلیون تومان به 4 بیمارسرطانی ‏نیازمند، کمک هزینه ایاب و ذهاب بیماران به منظور انجام پرتودرمانی به مبلغ 3.5 میلیون تومان ‏به 6 بیمار و در اختیار قراردادن وسایل توانبخشی به 41 بیمار نیازمند شامل کپسول اکسیژن، ‏ویلچر، واکر، تشک مواج، ساکشن و … بخشی از اقدامات به ما به شمار می رود.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر از توزیع 100 بسته سبد غذایی شامل گوشت، روغن، برنج، ‏ماکارانی، رب گوجه، قند ، چای،شکر،500 عدد ماسک به ارزش 55 میلیون تومان در بین ‏بیماران نیازمند به ویژه بیماران نیازمند کرونایی در شب میلاد حضرت زینب (س) خبر داد و ‏گفت: همچنین از محل مساعدت خیرین به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و شب یلدا 4 راس ‏گوسفند ذبح و گوشت و 22 کیلوگرم گوشت از طرف خیرین در بین بیماران نیازمند توزیع شد.

آذرهمایون اظهارکرد: توزیع حواله 280 بسته سبد کالا با مشارکت اداره اوقاف به مناسبت هفته ‏وقف به خانواده های بیماران سرطانی نیازمند، اهدای گوشت چرخ کرده و مرغ از طرف خیر ” ‏فرشته صمیمی” ساکن آمریکا، اهدای 6 بسته شیر خشک و 6 بسته پوشک جهت نوزادان خانواده ‏بیماران نیازمند از طرف خیر ” عاطفه قربانی” به نیابت از” طاهره بهرامی ” و اهدای 6 دست ‏شال و کلاه و 4 جفت دستکش از طرف” عاطفه قربانی” به منظور توزیع در بین خانواده بیماران ‏نیازمند، صورت پذیرفت.

رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر یادآورشد: تهیه سه دستگاه کپسول اکسیژن از محل مساعدت ‏خیر “محمود زهره وند” به ارزش 9 میلیون تومان، اهدای یک دستگاه ساکشن و یک دستگاه ‏اکسیژن ساز به ارزش 22 میلیون تومان به نیابت از شادروان نبی اله عبدلی و اهدای یک دستگاه ‏واکر چرخ دار، تشک مواج و سه عدد عصا از طرف خیر ” مراد رستمی ” به نیابت از مرحومه ‏تاج دولت عبدالملکی، در ماه گذشته رقم خورد.

وی افزود: در بحث فعالیت های فرهنگی، تقدیر حضوری از پرستاران مراکز بهداشتی و درمانی ‏شهرستان در روز میلاد حضرت زینب (س) و نصب بنر سفره مهربانی جهت جلب مشارکت های ‏مردمی سبد کالا در شب یلدا را داشتیم.

آذرهمایون اظهارکرد: توزیع 600 عدد ماسک در بین خانواده های بیماران نیازمند در راستای ‏پیشگیری از ویروس کرونا صورت گرفت، همچنین دو مورد خدمات پرستاری رایگان در منزل ‏دو بیمار انجام شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن