ورزشی

سی و پنجمین خانه ورزش روستایی ملایر افتتاح شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: به مناسبت گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای والامقام جبهه مقاومت، سی و پنجمین خانه ورزش روستایی در روستای ازناو، از توابع بخش مرکزی شهرستان ملایر با حضور جمعی از مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: در حال حاضر 35 خانه ورزش روستائی در سطح شهرستان احداث شده که در نوع خود بی نظیر است و نقش موثری در استعدادیابی و تقویت روحیه ورزش در بین نوجوانان و جوانان دارد.

وی در ادامه از صعود کوهنوردان ملایری به قله بارانداز(سبز قبا) و لشگردر کله بید به عنوان مرتفع ترین قلل شهرستان ملایر خبر داد و افزود: کوهنوردان ملایر با صعود به ارتفاعات قلل بارانداز(سبز قبا) به ارتفاع 2947 متر و لشگر در کله بید به ارتفاع 2839 متر را به عنوان بلندترین و مرتفع ترین قلل این شهرستان ثبت کردند.

سپهری نیا خاطرنشان کرد: قله بارانداز (سبزقبا ) واقع در انتهای خط الراس لشگر در و در نزدیکی مرز بین استان همدان و مرکزی و قله لشگر در (کله بید ) در منطقه لشگر در و ارتفاعات بالادست روستای جوزان واقع شده که از چشم انداز زیبای برخوردارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن