فرهنگ و هنرورزشی

رونمایی از کتاب ” تاریخ زورخانه و کشتی پهلوانی ملایر”

کتاب ارزشمند ” تاریخ زورخانه و کشتی پهلوانی ملایر” به کوشش و اهتمام مسعود چوبین در فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، آئین رونمایی از کتاب ” تاریخ زورخانه و کشتی پهلوانی ملایر” به کوشش و اهتمام مسعود چوبین عضو کمیته تحقیق و تالیف فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور، در محل این فدراسیون برگزار شد.

دکتر ولی الله سیف مشاور رئیس جمهور، دکتر عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان، حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، دکتر مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای، خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت وزارت آموزش و پرورش، دکتر عبدالله سجادی نایب رئیس فدراسیون و تنی چند از اعضا هیئت رئیسه به همراه مهندس کرمی سرپرست هیئت ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای شهرستان ملایر و سید سجاد موسوی از قهرمانان و عضو شورای جوانان فدراسیون در این مراسم حضور داشتند.

در پایان این مراسم نشان پهلوانی که از سوی فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور تهیه و تدارک دیده شده بود به پاس قدردانی از زحمات و تلاش های چوبین توسط حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه به وی اهدا شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن