اقتصادی

تکمیل پل در گرو بودجه ملی

رئیس شورای اسلامی شهر همدان از نیاز 80 میلیارد تومان بودجه برای تکمیل پروژه پل سردار شهید همدانی خبر داد و گفت: اگر این بودجه تا پایان سال تأمین شود می‌توان پیش‌بینی کرد که این پروژه تا شهریور سال آینده به اتمام رسد.

مسعود عسگریان در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، در توضیح این خبر اظهار کرد: در رابطه با افتتاح فاز یک پل سردار همدانی، شهردار هفته گذشته راه اندازی این فاز را تا پایان ماه جاری اعلام کرد که بعید می‌دانم تا پایان این ماه تکمیل شود.

وی ادامه داد: پیش‌بینی شورا بر این است که فاز یک پل در 22 بهمن افتتاح شده و در صورتی که بودجه ملی تا پایان سال تآمین شود، می‌توان پروژه را تا اسفند سال 1400 به سرانجام رساند.

این عضو شورای شهر عنوان کرد: برای اختصاص بودجه ملی، مکاتبات لازم را با مقام ارشد استان و نمایندگان مجلس انجام داده‌ایم و همچنان پیگیر این موضوع هستیم.

عسگریان با اشاره به اینکه تورم نامتعارف، نوسانات دلار و تحریم از عوامل مهم تأخیر در ساخت این پل است تصریح کرد: برخی از قطعات این پل را پس از 8 ماه پیگیری و دوندگی با قیمت چهاربرابر سال گذشته خریداری کرده‌ایم.

وی در رابطه با میزان قیمت بودجه خاطرنشان کرد: با وجود تورم و نوسان لحظه‌ای در جامعه میزان اعتبار در سال گذشته برای تکمیل پل 40 میلیارد بوده ک در سال جاری باید به 80 میلیارد تومان ارتقا پیدا کند.

عسگریان افزود: مشکلات اقتصادی موجب سنگ اندازی در برابر وعده‌های شهردار بوده که هر دفعه این وعده و سخنان بی نتیجه مانده است.

رئیش شورای اسلامی شهر همدان درد پایان بیان کرد: حل مشکلات اقتصادی و سنگ اندازی در برابر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از توان شورا و شهرداری خارج است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن