اجتماعی

افزایش اعتیاد به مواد مخدر در دوران کرونا

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از افزایش تعداد افراد معتاد در ایام کرونا خبرداد.

سرهنگ محمدتقی حاجیلویی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به افزایش مشکلات اقتصادی در دوران کرونا، مطرح کرد: متاسفانه در طول مدت زمان ورود کروناویروس و به دنبال آن پیدایش و افزایش مشکلات اقتصادی گوناگون در جامعه، شاهد افزایش اندک تعداد افراد معتاد در استان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه این دسته از افراد، معتادان متجاهر نیستند، عنوان کرد: تعدا معتادین اضافه شده در چرخه اعتیاد دارای خانواده بوده و در زمره افراد کارتن خواب و متجاهر قرار نمی‌گیرند؛ متاسفانه افزایش مششکلات اقتصادی مهم ترین دلیل گرایش افراد به اعتیاد در این ایام کرونایی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان رابطه با کشفیات 20 روز اخیر استان در حوزه مواد مخدر و دستگیری افراد مربوط به چرخه اعتیاد، اظهار کرد: از ابتدای دی ماه تاکنون، 230 کیلو انواع مواد مخدر کشف و 587 نفر در این رابطه اعم از معتادان متجاهر، عوامل عضو در گروه‌های تولید و توزیع مواد مخدر و سایر افراد مربوطه دستگیر شده‌اند.

سرهنگ حاجیلویی اضافه کرد: بالای 53 درصد موادمخدر مصرفی در استان مربوط به تریاک بوده و همواره بیشترین کشفیات نیز در این رابطه صورت می‌گیرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن