اقتصادی

آماربالای گران فروشی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

سرپرست معاونت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از آمار بالا و قابل توجه گران فروشی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبرداد.

داریوش صفاری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به افزایش گران فروشی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در استان‌های مختلف از جمله همدان، مطرح کرد: در طی بازرسی‌های سازمان صمت و گزاراشات مردمی مبنی بر گران فروشی برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعداد قابل توجهی از این مراکز شناسایی و به سازمان تعزیرات حکومتی جهت برخورد قانونی معرفی شده‌اند.

وی با بایان اینکه بیشترین گران فروشی در این فروشگاه‌ها مربوط به خرما، تخم مرغ و گوشت بوده است، افزود: مبالغ یافت شده از این اقدامات بسیار قابل توجه بوده و تماما به سازمان تعزیرات گزارش داده شده است.

صفاری ادامه داد: درحال حاضر امکان بیان نام فروشگاه‌های متخلف وجود ندارد و نمی‌توان جزئیات بیشتری را در این رابطه مطرح کرد.  

سرپرست معاونت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به تعداد بالای بازرسی و کشف تخلفات متنوع در این فروشگاه‌های زنجیره‌ای ا جمله مهم‌ترین آن‌ها، گرانفروشی، عنوان کرد: تاکنون هیچ گونه موارد پلمب در این رابطه ثبت نشده است

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن