ورزشی

ملایری ها، سهمیه داران مسابقات شطرنج آنلاین کشور

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با بیان اینکه ورزشکاران ملایری با کسب سهمیه حضور در مسابقات شطرنج آنلاین کشور خوش درخشیدند، گفت: شطرنج بازان ملایری طی حکمی از سوی فدراسیون شطرنج کشور و هیئت شطرنج استان با کسب سهمیه در معیت تیم استان همدان در مسابقات قهرمانی شطرنج آنلاین کشور در دو بخش آقایان و بانوان انتخاب و معرفی شدند.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: سبحان رنجبر، محمد صدرا شجاعی نژاد، دیناسیف، فاطمه باقری و هستی هاشمی از شطرنج بازان این شهرستان هستند که برای حضور در مسابقات قهرمانی شطرنج آنلاین کشور انتخاب و در معیت تیم استان همدان در این مسابقات به میزبانی پایتخت ایران زمین شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات شطرنج آنلاین کشور به میزبانی فدراسیون شطرنج کشور در پنجم بهمن ماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار می شود، اظهارکرد: حدیث نوری به صورت مستقیم از سوی فدراسیون به این مسابقات دعوت شده است.

سپهری نیا در ادامه از توزیع بیش از 500 پرس غذای گرم در بین خانواده های جامعه هدف به مناسبت گرامیداشت ایام فاطمیه خبر داد و گفت: سازمان مردم نهاد ” عاشقان بقیع” اداره ورزش و جوانان ملایر با تهیه و توزیع بیش از 500 پرس غذای گرم در بین خانواده های جامعه هدف ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را گرامیداشت داشت.

این مقام مسئول اظهارکرد: سازمان مردم نهاد ” عاشقان بقیع” با مدیریت ” حسین مهرابی” به مناسبت های مختلف در سال جاری در کمک و امداد رسانی به خانواده های جامعه هدف در مناطق محروم و حاشیه شهر، دستی توانا داشته که خود نشان از همدلی و همیار بودن جوانان انقلابی و پرتلاش در کمک به همنوع است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن