اجتماعیسلامت و پزشکی

اعمال محدودیت‌های هوشمندانه در استان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا و رئیس مرکز بهداشت استان همدان از اعمال محدودیت‌های هوشمندانه در استان خبرداد.

منوچهر کرمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با اشاره به رفع ممنوعیت تردد و بازگشایی اماکن متعدد ازجمله تالارها و مدارس، مطرح کرد: ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس و به دنبال آن دانشگاه علوم پزشکی موظف به رعایت و اجرای دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و هیچ اختیاری در اعمال انواع محدودیت‌ها ندارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا و رئیس مرکز بهداشت استان همدان در رابطه با نحوه کنترل کووید-19 در استان و جلوگیری از پیدایش موج چهارم این بیماری نیز تصریح کرد: بیش از 2 هفته گذشته این دانشگاه طی مکاتباتی با استانداری و ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس خواستار اعمال اقداماتی از جمله ممنوعیت برگزاری فروش فوق‌العاده، تشدید نظارت، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ارتقا فرهنگ استفاده از ماسک در بین مردم شده است.

کرمی با اشاره به نگرانی وزیر بهداشت و درمان در رابطه با افزایش مسافرت‌ها در این ایام، اظهار کرد: به دنبال نگرانی وزیر بهداشت و اقدامات وی در این زمینه، مانیز به در تلاش اخذ مجوزهایی در این زمینه هستیم.

وی همچنین از افزایش آمار شناسایی بیماران سرپایی مبتلا به کرونا ویروس به دنبال اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبرداد و افزود: خوشبختانه شیب بستری مبتلایان به کووید-19 در بیمارستان‌های  استان همچنان کاهشی است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن