اجتماعی

روکش آسفالت محور ملایر- توره در اولویت تکمیل

نماینده ملایر و رئیس مجمع نمایندگان استان همدان ضمن بررسی و پیگیری مسایل و مشکلات ‏بخش زند و شهر زنگنه از جمله در حوزه فرهنگی، توسعه این بخش را با وجود ظرفیت‌های بی ‏‏‌شمار در اولویت دانست.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حجت الاسلام احد آزادی ‌خواه در شورای فرهنگ عمومی بخش زند که با حضور با شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ‏زنگنه، بخشدار زند و معتمدین بخش برگزار شد، تکمیل روکش آسفالت محور ملایر به توره را به ‏عنوان یکی از مطالبات مهم مردم، جزء ضرورت ها بیان کرد.

وی با اشاره به پیگیری‌های مستمر برای جذب اعتبارات از طریق تهران، ابراز امیدواری کرد: ‏باقیمانده مسیر نیز از محل نقاط حادثه خیز و عوارض به زودی به اتمام برسد.

آزادی ‌خواه کمک حداقلی برای رفع مشکلات سالن های ورزشی، گره‌گشایی از ساختمان نیمه ‌کاره ‏کتابخانه، ایجاد بانک کشاورزی، رفع مشکل گیرنده‌های تلویزیونی به ویژه شبکه سه، احداث خانه ‏عالم و بهسازی روستاها و جذب سهمیه قیر را از جمله اقدامات انجام شده در بخش زند برشمرد.

نماینده ملایر با اشاره به درخواست ارتقای مرکز جامع سلامت شهر زنگنه، گفت: با توجه به اینکه ‏استانداردهای وزارت بهداشت و درمان اجازه تبدیل این مرکز به ییمارستان را نمی‌دهد، ضمن ‏انتقال این مشکل به وزیر بهداشت، دو شیفته شدن این مرکز جامع سلامت را به جد پیگیری می‌کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن