اجتماعی

سارقان و سوداگران مرگ؛ در کمند پلیس ملایر

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از دستگيري 9 توزيع کننده و کشف انواع مواد مخدر در ملاير خبرد اد و گفت: در راستای اجرای طرح برخورد قانوني با توزيع کنندگان مواد مخدر و خرده فروشان اين بلاي خانمانسوز مامورين پليس مبارزه با مواد مخدر طي هماهنگي به عمل آورده با دستگاه قضائي، در بازرسي از مخفيگاه يک سوداگر مرگ مقادير215گرم ترياک ، 18گرم سوخته ترياک ، یک عدد وافور و یک دستگاه ترازو را کشف کردند.

سرهنگ محمد باقر سلگي در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با بیان اینکه در اين رابطه یک نفر توزيع کننده مواد مخدر دستگير شد، افزود: مامورين کلانتري 12 نيز تعداد 6 توزيع کننده مواد مخدر را دستگير کردند ور در بازرسي از آنها 18گرم مواد مخدر روانگردان ، 3 عدد پايپ و يک دستگاه ترازوي توزين مواد کشف شد.

وی اظهارکرد: در همين ارتباط مامورين يگان امداد از يک توزيع کننده مواد مخدر مقدار 5 گرم ترياک و يک گرم شيره ترياک و مامورين پاسگاه انوج از يک توزيع کننده ديگر مقدار 30 سانت مواد مخدر شيشه را کشف کردند و با تشکيل پرونده هر نه نفر تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي ملاير با اشاره به دستگيري 4 سارق و 5 سوداگر مرگ ، ادامه داد: مرحله ديگري از طرح پاکسازي و مقابله با مجرمان توسط مامورين اين يگان با 72 ساعت کار اطلاعاتي موثر و هماهنگي لازم با دستگاه قضائي اجرا شد.

وی افزود: در همين رابطه 2 نفر سارق دوچرخه در يکي از روستاهاي اطراف ملاير شناسائي و در يک عمليات ضربتي دستگير و بلافاصله 2 نفر سارق موتور کولر و دوچرخه نيز در مخفيگاهشان توسط مامورين اين کلانتري زمين گير و دستگير و اموال مسروقه هم کشف و به مال باختگان تحويل شد.

سلگی خاطرنشان کرد: همچنين در سه مرحله عمليات متوالي ديگر در مناطق آلوده به توزيع مواد مخدر، 5 نفر توزيع کننده مواد مخدر شناسائي و دستگير شدند و از نامبردگان مقادير 12.2 گرم شيره ترياک، 2 عدد پايپ، 2 عدد ترازوي توزين مواد مخدر، 6.2 گرم هروئين،90 سانت ترياک، یک گرم و 36 سانت مواد مخدر شيشه کشف شد و با تشکيل پرونده هر 9 متهم تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامی ملاير تصريح کرد: برخورد با معضل شوم مواد مخدر و توزيع کنندگان آن به عنوان مهمترين ماموريت پليس ملاير و مطالبات مردم در دستور کار قرار دارد و با اجراي متوالي و غيرقابل پيش بيني طرح هاي پاکسازي نقاط آلوده به حضور مجرمان و توزيع مواد مخدر، زمينه ارتکاب هر نوع فعاليت مجرمانه را از بين مي بريم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن