اجتماعیسلامت و پزشکی

افزایش شمار مبتلایان جدید کرونا در ملایر

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر از افزایش نظارت ها و اعمال محدودیت های جدید کرونایی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حسین فارسی صبح یکشنبه 5 بهمن ماه در نشست مشترک با مسئولین اکیپ های ناظر بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی، با اشاره به افزایش شمار مبتلایان جدید بیماری کرونا در شهرستان ملایر، گفت: متاسفانه با کاهش رعایت دستوارلعمل ها و عادی انگاری شرایط، در روزهای اخیر شمار مبتلایان این بیماری در ملایر رو به افزایش است.

وی با اشاره به تداوم وضعیت زرد در ملایر، یادآور شد: این وضعیت بسیار شکننده بوده و تداوم آن و حرکت به سمت وضعیت آبی، نیازمند همکار آحاد مردم و جدی گرفتن خطر است.

معاون سیاسی فرماندار ملایر با بیان اینکه شماری از محدودیت های جدید کرونایی تعیین و ابلاغ شده است، گفت: افزایش و تشدید نظارت ها، اعمال محدودیت برای فعالیت واحدهای صنفی بعد از ساعت 20:30، اعمال منع تردد خودروها از ساعت 21 الی 4 بامداد، تعطیلی فروشگاه های زنجیره ای بعد از ساعت 20:30 ، تعطیلی کلیه مراسمات مستلزم ایجاد تجمعات خطر آفرین و اعمال قانون خودروهای متخلف توسط پلیس راهور، از جمله این موارد است که باید رعایت و اجرا شود.

فارسی اظهارکرد: طبق اعلام ستاد پیشگیری از کرونا شهرستان ملایر ساعت پایان فعالیت واحدهای صنفی تا اطلاع ثانوی ساعت ۲۰:۳۰ است، بر همین اساس تأکید می شود اصناف و کسبه در ساعت مقرر نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی خود اقدام کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن