اجتماعی

7040 راننده متخلف در ملایر اعمال قانون شدند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه هفت هزار و 40 راننده به دلیل بی توجهی و تخلف در اجرای محدودیت های تردد در ملایر اعمال قانون شدند، گفت: مالکان دو هزار و 590 خودرو به پرداخت 200 هزار تومان و چهار هزار و 450 خودرو نیز 500 هزار تومان جریمه شدند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ محمد باقر سلگی در ستاد مقابله با کرونا شهرستان ملایر، افزود: گفت: هدف اصلی پلیس در اعمال قانون خودروهای متخلف ، بازدارندگی بوده و در حال حاضر 5 دستگاه دوربین هوشمند ثبت تخلف و نظارتی در نقاط شهر ملایر نصب شده است.

وی با بیان اینکه هرگونه تخلف در جریان تردد خودروها به صورت شبانه روزی ثبت می شود، اظهارکرد: چهار هزار و 580 مورد بازدید و بازرسی از اصناف فعال انجام شده است.

سلگی با اشاره به اینکه سه هزار و 540 مورد تذکر داده شده و 385 واحد متخلف طی بازرسی های صنوف مختلف شهرستان پلمب شد، گفت: اصل مهم در زمینه اجرای قانون و بازدارندگی است.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر با بیان اینکه اجرای محدویت های مرتبط با کرونا و ممنوعیت ترددهای شبانه در سطح شهرستان همچنین ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پلیس با هدف حفظ سلامت و بهداشت عمومی، با افراد متخلف برخورد قانونی می کند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تغییر آدرس و یا شماره تلفن بسیاری از مالکان خودروها، اعلام جریمه تخلف برای افراد ارسال نمی شود، افزود: حضور و تجمع افراد در دفاتر پیشخوان یکی از عوامل موثر در شیوع کووید ۱۹ است.

سلگی پیشنهاد داد: دفترچه های بیمه و کارت دفترچه های بیمه و کارت های بانکی مثل قبل بدون حضور مردم تمدید شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن