اقتصادی

آغاز عملیات اجرایی احداث نیروگاه 500 مگاواتی ملایر در دهه فجر

فرماندار ویژه ملایر گفت: عملیات اجرایی احداث نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی شهرستان ملایر، به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی با اشاره به اقدامات و پیگیری های انجام شده در راستای احداث نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی کلاس F در شهرستان ملایر، از برگزاری جلسه هماهنگی نهایی آغاز عملیات اجرایی این نیروگاه در استانداری همدان خبر داد.

ولدی با اشاره به نامگذاری این نیروگاه به نام «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، افزود: در نشستی که به ریاست مهندس پور مجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان و حضور حجت الاسلام و المسلمین آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین ذیربط برگزار شد، مقرر گردید تا کلنگ آغاز عملیات اجرایی این نیروگاه در دهه مبارک فجر امسال و با حضور مسئولین ارشد استانی و کشوری به زمین زده شود.

فرماندار ملایر گفت: این نیروگاه با رعایت کامل استانداردهای زیست محیطی و سرمایه گذاری 5000 میلیارد تومان و ایجاد مجموع 1000 نفر اشتغال جدید مستقیم و غیرمستقیم، تحول مهمی در اقتصاد و تامین زیرساخت های مورد نیاز بخش تولید شهرستان ملایر ایجاد خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن