ورزشی

مشارکت گسترده در لیگ تندرستی اولویت ورزشکاران همدانی باشد

رییس هیات ورزش های همگانی همدان گفت: حضور فعال و موثر در لیگ تندرستی کشور باید اولویت کمیته های زیرمجموعه این هیات باشد.

هادی سبزواری در نشست با اعضای کمیته ها و روسای ورزش های همگانی شهرستان های همدان اظهار داشت: متاسفانه جایگاه فعلی همدان در جدول رده بندی لیگ تندرستی کشور مطلوب نیست و نیاز به عزم همگانی دارد.

وی بیان کرد: از این پس ملاک سنجش و ارزیابی کمیته های زیرمجموعه هیات ورزش های همگانی استان و نیز هیات های شهرستان ها، مشارکت گسترده در لیگ تندرستی است.

سبزواری افزود: کمیته هایی که نتوانند در این لیگ مشارکت لازم را داشته و فعالیت کم رنگ را شاهد باشیم، به طور قطع دستخوش تغییرات خواهند شد.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی نخستین دوره از لیگ تندرستی کشور زمینه ساز فعالیت جسمانی و ایجاد انگیزه پرداختن به ورزش بین عموم مردم است.

رییس هیات ورزش های همگانی همدان یادآور شد: لیگ تندرستی از چهارم بهمن ماه آغاز و تا پایان اسفندماه امسال در استان‌های مختلف کشور ادامه خواهد داشت و محوریت این مسابقات برپایه آگاهی بخشی، پیشگیری از کم تحرکی و افزایش فعالیت جسمانی آحاد مردم جامعه طراحی شده و جزو سیاست‌های اصلی فدراسیون در دوره جدید مدیریتی است.

سبزواری پیرامون نحوه شرکت در این رویداد گفت: عضویت در سایتIRANTANDOROSTI. IR  و آشنایی با برنامه تمرینی، انجام تمرینات روزانه براساس الگوی تمرینات در سایت و ضبط ۳۰ ثانیه‌ای از فعالیت انجام گرفته، مراجعه مجدد به سایت و تکمیل فرم اطلاعات مورد نیاز و بارگذاری ویدیو در سایت و دریافت تاییدیه ارسال، از مراحل شرکت در این لیگ است.

رییس هیات ورزش‌های همگانی همدان یادآور شد: حضور در این لیگ برای آحاد مردم آزاد است و افراد بالای ۱۰ سال می‌توانند نسبت به ثبت نام در سایت ایران تندرستی اقدام کرده و روزانه۳۰ ثانیه از حرکات ورزشی خود را در سامانه ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در لیگ دارای کد مستقل در هر روز است و شرکت کننده باید قبل از انجام حرکات، آن را در ضبط ویدئویی اعلام کند.

گقتنی است؛ این مسابقات به صورت انفرادی و استانی ارزیابی می‌شود و در پایان نیز ۱۶ استان برتر در لیگ برتر قرار می‌گیرند و ۱۶ تیم بعدی نیز سال آینده باید در لیگ دسته یک شرکت کنند.

جوایز در نظر گرفته شده برای این رقابت‌ها نقدی است و به برندگان براساس بالاترین امتیاز اعطا می‌شود.

لیگ تندرستی برای نخستین بار در سطح کشور در حال اجرا است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن