اقتصادی

بهره برداری از 12 پروژه کلیدی در مدیریت توزیع برق ملایر

قائم مقام مدیر عامل در توزیع برق ملایر ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: در طول این ایام 12 پروژه با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 570 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، رضا شیردره  ظهر روز گذشته در جمع خبرنگاران، با اشاره به مساعدت ها و حمایت های شرکت توزیع برق استان همدان در این زمینه، افزود: امسال با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار، بهبود شاخص های شبکه های توزیع و افزایش رضایتمندی مردم، 6 دستگاه پُست عمومی نصب کردیم.

وی با بیان اینکه یکی از این پُست های عمومی، پست فوق شهرک ولیعصر به نام ” شهید سردار قاسم سلیمانی”  سمت مسکن مهر ملایر بود، اظهارکرد: خروجی این پست 1400 متر شبکه فشار متوسط زمینی و 300 متر شبکه هوایی بود، یک پست 315 کیلو ولت آمپر نیز در محله ازناو احداث شد.

این مقام مسئول به اصلاح شبکه فرسوده برق بازار سنتی ملایر  با صرف مبلغ 350 میلیون تومان اشاره کرد و گفت:  در این پروژه مهم 1500 متر شبکه فرسوده برق بازار اصلاح و بهینه سازی شد، همچنین روشنائی بلوار شقایق نیز تأمین گردید.

قائم مقام مدیر عامل در توزیع برق ملایر خاطرنشان کرد:  طی 10 ماهه سال جاری 4100 کنتور معیوب تعویض شد، همچنین در حوزه برق نواحی 3300 متر شبکه فشار ضعیف جدید در حوزه شهرهای شش گانه ملایر به منظور تأمین برق متقاضیان جدید و 6300 متر شبکه فشار ضعیف جدید در حوزه روستاهای شهرستان احداث شد.

شیردره به تبدیل 40 کیلومتر سیم مسی به کابل خودنگهدار اشاره کرد و با بیان اینکه پیک مصرف شهرستان 121 مگاوات است، گفت: درحال حاضر ما از مشترکین برق  27 میلیارد تومان طلب داریم، این درحالی است که ما یک شرکت درآمد هرینه ای هستیم و هرچه مشترکین هزینه برق مصرفی و مطالبات شرکت را به موقع پرداخت کنند، آن مبالغ صرف خدمات دهی بهتر و بیشتر به عموم مردم می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حوزه وصول مطالبات طی 10 ماهه امسال نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد داشتیم، افزود: میزان خاموشی های ما نسبت به مدت مشابه سال قبل 33 درصد کاهش داشته است.

شیردره از رشد تمامی شاخص ها در مدیریت برق شهرستان ملایر خبر داد و افزود: در حال حاضر 130 هزار اشتراک، 1800 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 1200 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 3000 دستگاه پُست توزیع داریم.

قائم مقام مدیر عامل در توزیع برق ملایر با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 230 دستگاه ماینر بیت کوین غیرمجاز جمع آوری کرده ایم، خاطرنشان کرد: در بحث طرح ” برق امید” هر مشترکی که در 3 ماه گرم سال زیر 100 کیلو وات و در بقیه ماه های سال زیر 80 کیلو وات مصرف داشته باشد، جزو طرح ” برق امید” قرار گرفته و قبض برق آن رایگان محاسبه می شود.

■ ارائه 40 خدمت متنوع در” اپلیکیشن برق من”

وی در ادامه از ارائه 40 خدمت متنوع در” اپلیکیشن برق من” خبر داد و تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا، توصیه می شود شهروندان با نصب ” اپلیکیشن برق من”  از خدمات غیرحضوری شرکت توزیع برق بهره مند شوند.

شیردره با بیان اینکه در طول سال جاری 7 مانور جهادی برگزار کردیم، گفت: با تاکیدات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان مبنی بر برنامه ریزی مدون در برگزاری مانورها؛ این مانور با هدف افزایش پایداری شبکه، اصلاح ولتاژ مشترکین، کاهش تلفات، تعدیل بار شبکه، کاهش خاموشی ها، کوتاه شدن طول فیدرها، جلب رضایت مشترکان و تمرین آمادگی به منظور مواجهه با بحران اجرا شد.

وی در پایان از تعامل، همکاری و حمایت های نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ملایر، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان، فرمانده سپاه ناحیه ملایر و اکیپ های حوزه بسیج و سپاه در بحث مدیریت مصرف برق، شهردار و … تقدیر کرد و افزود: انرژی برق، زیربنای توسعه و رونق صنعت و تولید در سطح کشور است، به هیمن منظور انتظار داریم مشترکین در مصرف این انرژی صرفه جویی لازم را داشته باشند و مصرف خود را مدیریت کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن