سلامت و پزشکی

واکسیناسیون کادر درمان شاغل در بیمارستان‌های معین کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان از واکسیناسیون کادر درمان شاغل در بخشICU بیمارستان‌های سینا، شهیدبهشتی، بعثت، آتیه و امام حسین ملایر از روز سه‌شنبه تا کنون خبرداد.

ابراهیم جلیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به ورود واکسن کرونا از چندروز گذشته و توزیع آن با اولویت کادر درمان شاغل در بخش‌های مراقبت ویژه، مطرح کرد: بیمارستان‌های سینا، شهیدبهشتی، بعثت، آتیه و امام حسین ملایر در استان همواره در زمره مراکزی هستند که تعداد بالای بیماران مبتلا به کرونا را پذیرش کرده‌اند؛ از این رو اولویت واکسیناسیون، کادر شاغل در بخشICUاین بیمارستان‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه در 4 روز گذشته 235 دوز واکسن به کادر درمان تزریق شده است، اظهار کرد: درمجموع 12 هزا نفر تحت عنوان کادر درمان در استان مشغول خدمت هستند؛ واکسیناسیون تمام افراد واجد شرایط به تدریج باتوجه به محموله‌های ارسالی با اولویت کادر درمان انجام خواهد گرفت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان با اشاره به اینکه واکسیناسیون کامل تا اواخر شهریور ماه سال آینده به طول خواهد انجامید، خاطر نشان کرد: واکسن‌های وارد شده باید در2 دوز به دست افراد برسد؛ لازم به ذکر است محموله جدید واکسن ارسالی در روز گذشته، طی یک هفته جاری به استان ارسال خواهد شد.

جلیلی رفتار و خیز مجدد کرونا را مستقیما مرتبط با رفتار مردم خواند و افزود: درحال حاضر شاهد روند افزایشی ویا کاهشی نبوده ایم؛ تعداد موارد بستری روزانه همواره بین 260 تا 300 نفر نوسان دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن