اجتماعی

انتقام دوست خانوادگی توسط تصاویر شخصی دختر خانواده

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از تهدید و تصویه حساب شخصی دوست خانوادگی به‌وسیله عکس‌های خصوصی دختر خانواده در فضای مجازی خبرداد.

سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به مراجعه مرد همدانی به پلیس فتا در پی شکایت تهدید و فحاشی از سوی یک اکانت ناشناس در دو شبکه اجتماعی اینستاگرام و تلگرام، مطرح کرد: در پی وصول شکایتی از سوی این فرد همدانی، کارشناسان پلیس فتا با اقدامات پلیسی و فنی به سرعت فرد مجرم را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه فرد مجرم از دوستان خانودگی شاکی بود، عنوان کرد: در تحقیقات مقدماتی مجرم اقدامات خود را انکار کرد؛ سپس با مشاهده مستندات و مدارک غیرقابل انکار، لب به اعتراف گشود و هدف خود از این اقدامات را تسویه حساب شخصی از پدر خانواده به واسطه تصاویری که از مدت‌ها قبل در اختیارداشت  عنوان کرد.

سرهنگ سرخوش‌نهاد در پایان به شهروندان توصیه کرد:  کاربران به هیچ عنوان تصاویر شخصی خود را در اختیار هیچ فری حتی نزدیکان و معتمدین خود قرار ندهند؛ لازم به ذکر است، از ذخیره تصاویر و فیلم‌های شخصی در سیستم و گوشی همراه متصل به اینترنت به جد خودداری کنید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن