اقتصادی

کشف 2.5 تُن ماهی بدون مجوز در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از کشف 2.5 تُن ماهی بدون مجوز به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی هنگام کنترل محور مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را برای بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی افزود: در بازرسی از این خودرو، 2.5 تن ماهی بدون مجوز به ارزش یک میلیارد ریال کشف و راننده به همراه محموله کشف شده تحویل مرجع قضائی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به این که فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی قابلیت فساد دارند باید با نظارت مستقیم دامپزشکی و به شکل یخچالی و با برودت لازم حمل شوند، در غیر این صورت جزو محموله‌های غیرمجاز محسوب و توقیف می‌شوند.

فرمانده انتظامي ملاير همچنین با اشاره به شناسائي و دستگيري 12سوداگر مرگ در  نقاط مختلف  شهر ملاير با تلاش مامورين پليس مبارزه با مواد مخدر، گفت: در اجراي مرحله ديگري از طرح مبارزه با توزيع کنندگان مواد مخدر، مامورين اين يگان در نقاط مختلف شهر ملاير با هماهنگي دستگاه قضائي اقدام به اجراي طرح کردند.

سلگی خاطرنشان کرد: در بازرسي غيرمترقبه از پاتوق هاي شناسائي شده توسط مامورين اين يگان تعداد 12 سوداگر مرگ دستگير و در بازرسي از اين مکان ها مقدار 225گرم ترياک ،107گرم سوخته ترياک ،15گرم هرويين ، 18گرم شيشه ،11گرم حشيش  ،10گرم مواد مخدر صنعتي وتعداد 3عدد پايپ کشف شد.

این مقام مسئول با تقدير از دستگاه قضائي در برخورد قاطعانه با توزيع کنندگان مواد مخدر، افزود: اجراي مقتدرانه و متوالي طرح هاي مبارزه با توزيع کنندگان مواد مخدر در نقاط مورد مطالبه شهروندان با قدرت در دستور کار قرار دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن