ورزشی

موتورسواران شهرستان ملایر صاحب پیست موتورسواری می شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر با بیان اینکه موتورسواران شهرستان صاحب پیست موتورسواری می شوند، گفت: این ورزش را یکی از ورزش های مفرح و ارزشمند است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حسین فارسی ظهر یکشنبه 3  بهمن ماه، در نشست مشترکی که به منظور بررسی مسائل ورزشکاران موتورسوار و با حضور مسئولین ذیربط برگزار شد، به شور و انگیزه جوانی در میان جامعه موتورسواران اشاره و اظهارکرد: مسابقات و تمرینات آن بایستی در زمینی متناسب با استانداردهای ملی و بین المللی و در مکانی خالی از ایجاد مزاحمت برای دیگران برگزار شود.

این مقام مسئول با تاکید بر حمایت از ورزشکاران این رشته، انجام حرکات نمایشی در معابر عمومی را اقدامی بسیار خطرناک و مخل نظم و امنیت عمومی دانست و افزود: ضمن اینکه با برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه برخورد می کنیم خود را در قبال جوانان و ورزشکاران شهرمان متعهد و مسئول می دانیم تا زمین مناسبی در اختیار این عزیزان قرار گیرد.

گفتنی است؛ در این نشست مقرر شد اداره منابع طبیعی شهرستان قطعه زمین مناسبی را شناسایی و برای تایید ترافیکی، اعمال استانداردها و آماده سازی پیست موتورسواری، در اختیار دستگاه های متولی قرار دهد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن