اجتماعی

تداوم روند صعودی افزایش دما

کارشناس مرکز پیش‌اداره کل هواشناسی استان همدان از سیر صعودی دمای هوا در هفته جاری خبر داد و گفت: تا پایان هفته بارشی پیش‌بینی نمی‌شود و دمای هوا تا 3 درجه گرم‌تر خواهد شد.

محمدحسن باقری شکیب در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به آخرین مدل‌های هواشناسی از امروز تا چهارشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات پایانی روز پنج شنبه موج بارشی نه چندان قوی برخی از نقاط استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: از امروز تا پایان هفته نیز وزش باد نسبتا شدید در برخی از ساعات پیش‌بینی می‌شود که شدت آن در نقاط مختلف متفاوت است.

باقری‌شکیب تصریح کرد: از روز آینده نیز دمای هوا 2 تا 3 درجه افزایش خواهد یافت و این روند صعودی گرم شدن هوا ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به مدل‌های اقلیمی و تجارب سال‌های گذشته سرما و بارش برف و باران در فصل بهار بعید نیست خاطرنشان کرد: با توجه به ناپایدار بودن جوهوا ممکن است بارش سنگین برف و باران نیز در فصل بهار باشد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان همدان در پایان با بیان اینکه در روز گذشته دمای هوا از منفی 6 تا 11 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است افزود: در 24 ساعت گذشته نهاوند و فامنین با 14 درجه گرم‌ترین و صبح امروز همدان با منفی 6 درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط استان را به خود اختصاص داده‌اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن