اجتماعی

گروه های جهادی مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت بالای مردم در انتخابات، گفت: همه باید کمک کنیم تا در انتخابات پیش رو شاهد مشارکت و رأی بالای مردم باشیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی در جلسه هیئت امنای قرارگاه جهادی غدیر که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین برقراری و شماری از مدیران شهرستان و اعضای گروه جهادی غدیر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: در انتخابات پیش رو، به کمک همه افراد و گروه های تاثیرگذار به ویژه گروه های جهادی در این زمینه و به خصوص ترغیب مردم برای حضور در انتخابات نیاز داریم.

وی اظهارکرد: کاری که در گروه های جهادی و از جمله قرارگاه غدیر انجام می شود از همان دست فعالیت‌هایی است که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به آن علاقه زیادی داشتند.

ولدی با بیان اینکه در بحث کمک های مومنانه سپاه ناحیه ملایر، اوقاف و امور خیریه و همه گروه‌ها جهادی با تمام توان وارد میدان شدند، اظهارکرد: در خلال کمک های مومنانه در شهرستان، ضمن رعایت آبروی افراد عزت آنها نیز حفظ شده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ها و کارهای جدیدی که در قرارگاه جهادی غدیر انجام می شود می تواند الگوی مناسبی در بسیاری از شهرستان ها باشد، گفت: با پیگیری هایی که انجام شده پروژه های بزرگ و ملی در سطح شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی شده که نیاز است اطلاع رسانی جامع‌تری از آنها صورت پذیرد.

ولدی تاکید کرد: مدیران شهرستان ملایر مدیرانی توانمند هستند که پس از ورود ویروس منحوس کرونا به کشور نه تنها فعالیت‌هایشان کمتر نشد بلکه ارائه خدمات و تلاش‌هایشان در این مدت بیشتر نیز شده است.

گفتنی است؛ در پایان مراسم توسط فرماندار ویژه شهرستان ملایر از سایت قرارگاه جهادی غدیر و سامانه سجاد (سامانه جامع احسان) رونمایی شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن