فناوری

فیلترینگ سبب رونق بازار فیلتر شکن ها شد

نماینده مردم ملایر و رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با بیان اینکه استفاده بهینه از ثروت منابع انسانی در حوزه مدیریتی در همدان آغاز شده است، مطرح کرد: درحال حاضر در استان همدان جوانان در بستر مدیریت های مختلف مشغول به خدمت هستند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین،حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در همایش هیئت‌های اندیشه‌ورز استان همدان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد،با تاکید بر اینکه دین و قرآن معتقد به استفاده از توان جوانان برای اسلامی شدن انقلاب هستند، عنوان کرد: حتی پیروزی های بزرگ جهان اسلام از اول تاکنون به دست جوانان رخ داده  و حال، در بیانات رهبری انقلاب نیز شاهد تاکیدات ویژه بر این موضوع هستیم.

وی گفت: برخی بیانات رهبری انقلاب درباره توجه به جوانان را اشتباه تفسیر کردند در حالیکه معظم له فرمودند «دولت جوان انقلاب» و بیانشان این نبود که «رئیس جمهور جوان انقلابی» و باید به این نکته توجه داشت.

آزادی خواه با تاکید بر اینکه بنده معتقد به بهره گیری از جوانان زیادی در پست های مدیریتی هستم، گفت: اما انحصار ایجاد کردن و تفسیر «دولت جوان انقلابی» به «رئیس جمهور جوان انقلابی» صحیح نیست و رهبری انقلاب نیز این را نفرمودند؛ بلکه رهبر فرزانه انقلاب در تفسیر «دولت جوان انقلابی» فرمودند شور و هیجان و جوان باور بودن مهم است و این به افراد انگیره می دهد تا از توان جوانان بیشتری استفاده شود.

نماینده مردم ملایر با قدردانی از جوان باوری استاندار همدان و استفاده از آن ها در پست های مدیریتی، مطرح کرد: این مدل از سوی معاون اول رئیس جمهوری به عنوان الگو برای سایر استان ها پیشنهاد شده است.

وی با بیان این موضوع به سرکشی ها از بازار همدان توسط مسئولین و مقام ارشد استان همدان اشاره کرد و گفت: استاندار همدان در بخش های مختلف عمرانی، اقتصادی، رونق تولید، تنظیم بازار، ارتباط با مردم و حضور در بین بازاریان شنیدن درد و دل های آنان کارهای خوبی انجام داده است.اگر این روزها می بینیم که اطلاعات دیگران در فضای مجازی دست به دست می شود و انتشار گسترده دارد، از بی عرضگی ما است که نتوانسته ایم تولید محتوا کنیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه به راستی بیان خدمات صورت گرفته سبب ایجاد انگیزه، حس امید و دلخوشی به آینده در جامعه شده و در این نوع جامعه به طور حتم دستیابی به موفقیت نیز آسان تر می شود، اضافه کرد: با نگاهی عاقلانه به ظرفیت فضای مجازی می توان دریافت که تعطیل کردن، بستن و فیلتر کردن تنها صورت مساله را پاک کردن است و به هیچ وجه راهکار درستی نیست.

آزادی‌خواه در ادامه یادآور شد: با تعطیل شدن فضای مجازی کار درست نمی شود همانگونه که فیلترینگ سبب رونق بازار فیلتر شکن ها شد،بدین سان نیاز است قدم هایمان را به نحوی دیگر برداریم.

وی با بیان اینکه باید به نحوی مناسب از فضای مجازی و این بستر استفاده کرد، گفت: طبق فرموده رهبری فرزانه انقلاب می توان با تولید محتواها و داده های نو، تازه و پرطراوت اسلامی و ایرانی، آن ها را در فضای مجازی نشر دهیم و از این بستر برای این مسیر بهره مند شویم.

آزادی‌خواه عنوان کرد: می توان با تولید محتواهای مناسب و انتشار آن در فضای مجازی بر روی دیگران تاثیر گذاشت همچنین از ظرفیت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تفکر وزیر جوان و جوانان برای توسعه و اشتغال استفاده کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن