اجتماعی

ضرورت روکش آسفالت راه های روستایی ملایر

در دیدار نماینده ملایر و رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، مسائل و مشکلات و نیازهای این حوزه مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در این نشست خواستار اجرای روکش آسفالت راه های روستایی به خصوص مسیرهای اصلی روستاهایی همچون ازناو، علی آباد، منگاوی، کمری، ینگی کند، دهلق و اسلامشهر آق گل شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان احداث زیرگذر تقاطع جوزان را نیز یکی از مطالبات مهم اهالی این منطقه در محور اراک که محل تلاقی سه محور روستاهای بخش مرکزی است را یک ضرورت دانست و خواستار اجرایی شدن سریع این طرح به منظور ایجاد امنیت بیشتر و جلوگیری تصادفات احتمالی و کاهش بار ترافیک شد که ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن برآورد شده است.

وی همچنین اظهارکرد: به دنبال پیگیری ها و مکاتبات مستمر صروت گرفته، مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای تاسیسات شبکه فاضلاب شهر ملایر مصوب شد.

آزادی‌خواه جذب این اعتبار را اتفاقی بزرگ در حوزه آب و فاضلاب عنوان کرد و زحمات شبانه روزی و حمایت های حمیدرضا جانباز مدیرعامل آب و فاضلاب کشور و مهندس حسینی بیدار مدیرعامل آبفای استان همدان در تحقق این امر و نتیجه بخش بودن رایزنی ها را شایسته قدردانی دانست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن