اجتماعی

20 واحد تولیدی و صنعتی در ملایر احیا شدند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شرستان ملایر با اشاره به شعار سال جاری تحت عنوان ” تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ” ، گفت: در راستای توجه به تولید، طرح های بزرگ تولیدی و صنعتی در سطح شهرستان ملایر در حال اجراست و در سال گذشته 20 واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان احیا شد که از مهمترین این واحدها شهرک فولاد جعفری و واحد تولیدی سوسیس و کالباس ” شایان سام” بود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی ظهر دوشنبه 23 فرودین ماه در نشست خبری با خبرنگاران، افزود: در طول روزهای گذشته تعدادی از واحدهای تولیدی توسط مسئولان و فرمانداری بازدید شده است که طبق بررسی های انجام شده مکاتبات لازم برای به نتیجه رسیدن طرح های مهم صنعتی و تولیدی به استان ارسال شد.

وی با بیان اینکه چهار طرح مهم گاوداری شرکت شستا، کارخانه تولید دستکش لاتکس و دو طرح بزرگ مبل و منبت در حال انجام است، افزود: طرح گاوداری 6 هزار رأسی که هفته دولت سال گذشته توسط شرکت شستا کلنگ زنی شد، از برنامه عقب است و فقط 6 ماه فرصت دارد تا در هفته دولت سال جاری به مرحله بهره برداری برسد.

ولدی با اشاره به اینکه طرح تولد دستکش لاتکس پیشرفت قابل توجه و خوبی دارد و پیش بینی می شود در هفته دولت سال جاری افتتاح شود، اظهارکرد: متأسفانه وضعیت طرح های گلخانه ها در ملایر رضایت بخش نیست و از عملکرد شرکت شهرک های کشاورزی ناراضی هستیم.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیست و هشتم خرداد امسال برگزار می شود.

ولدی با تأکید بر اینکه در بحث انتخابات در چارچوب و طبق دستور العمل های ستاد انتخابات کشور عمل می کنیم، گفت: در حوزه انتخابات شوراهای اسلامی شهر، 194 نفر ثبت نام کردند که در مورد تأید ثلاحیت نهایی کاندیدها منتظر اعلام نتایج از سوی هیأت نظارت هستیم و 7 اردیبشهت ماه نتایج نهایی اعلام می شود.

فرماندار ملایر گفت: ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی در روستاها از 16 فروردین ماه شروع و تا ساعت24 روز 22 فروردین ماه ادامه که در این دوره 945 ثبت نام کردند، از این تعداد 906 نفر آقا و 39 نفر خانم هستند.

ولدی خاطرنشان کرد: تاکنون بر اساس دستور العمل های اعلامی از ستاد انتخابات کشور، تبلیغات کاندیداها باید به صورت مجازی انجام شود و هرگونه تجمع ممنوع است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ملایر ادامه داد: ۱۶۶ روستای این شهرستان واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی روستاست که از این تعداد، ۵۰ روستا در بخش مرکزی، ۳۴ روستا در بخش جوکار، ۴۳ روستا در بخش سامن و ۳۹ روستا در بخش زند واقع شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما و عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان، برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به وضعیت قرمز ملایر، تصریح کرد: ورود و خروج خودروهای شهرهای قرمز به شهرستان ملایر ممنوع بوده و خروج خودروهای پلاک ملایر نیز به سایر شهرستان قرمز مونوع است و متخلفین مشمول جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه با برگزارکنندگان مراسم عروسی و ختم برخورد قانونی صورت می گیرد، افزود: ما با کسی تعارف نداریم و همشهریان باید کلیه موازین و موارد بهداشتی را در این شرایط رعایت کنند تا بتوانیم به وضعیت عادی برسیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن