اقتصادی

عزم مسئولین ملایر برای رفع موانع تولید

امروز سومین نشست رفع موانع تولید با موضوع “آب” و در راستای تحقق سال 1400،با حضور فرماندار ویژه ملایر، دکتر هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس و ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین،به نقل از روابط عمومی فرمانداری ملایر،در این نشست 5 محور در زمینه تعیین تکلیف حقابه این شهرستان در سالهای 98 و 99، تکمیل خط دوم انتقال آب شرب ملایر از سد کلان، تخصیص سهمیه آب مورد نیاز گلخانه پیمان دشت، صدور مجوز برای ایستگاه های پمپاژ ثانویه چاههای عمومی شهرستان و پیگیری مشکلات حوزه آب چهار روستای ملایر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار ویژه ملایر با مثبت ارزیابی کردن این نشست، ملایر را با برگزاری سه جلسه رفع موانع تولید یکی از شهرهای پیشرو در تحقق شعار سال دانست و گفت: در سومین نشست با موضوع “آب” پنج محور مهم مطرح و مقرر شد در جلسه هفته آینده نماینده مردم ملایر در مجلس و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان در وزارت نیرو سهمیه حقابه سال 98 و 99 این شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.

قدرت الله ولدی با تاکید بر رفع مشکل طرح آبرسانی آب شرب شهر ملایر از سد کلان ابراز داشت: برای گلخانه پیمان دشت نیز به عنوان یک طرح مهم اقتصادی مقرر شد سهمیه خاصی طی دو هفته آینده به این مجموعه اختصاص یابد تا سرمایه گذار هر چه سریعتر فعالیت اقتصادی خود را آغاز کند.

وی ادامه داد: در زمینه صدور مجوز برای ایستگاه های پمپاژ ثانویه چاه های عمومی شهرستان نیز مقرر شد در جلسه وزارت نیرو مجوزی خاص شهرستان ملایر برای برق دار شدن این ایستگاه های پمپاژ ثانویه صادر شود و برای رفع مشکلات برق چهار روستای توتل، حاجی آباد، بوربور و توچغاز نیز تصمیمات لازم اتخاد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن