سیاسی

پرونده امنیتی و اقتصادی عامل رد صلاحیت اعضای شورای شهر

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان پرونده امنیتی و اقتصادی را دلیل رد صلاحیت 3 تن از اعضای فعلی شورای شهر همدان دانست.

احمدحسین فلاح در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به رد صلاحیت 201 نفر از مجموع 1148داوطلب شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در کل استان، مطرح کرد: از این تعداد 58 نفر توسط ستاد اجرایی و 143 نفر توسط ستاد نظارت رد صلاحیت شده‌اند؛ متاسفانه در این دوره، هیئت اجرایی در بررسی پرونده داوطلبین کوتاهی داشته و تعدادی از پرونده‌ها را به هیئت نظارت منتقل کرده است.

وی با بیان اینکه بر اساس اخبار به دست آمده، هیئت نظارت در برخی از شهرستان‌ها پرونده‌های مورد نظر را بدون دقت و حساسیت در مدت زمان یک الی دو ساعته به نتیجه می‌رساند، عنوان کرد: براین اساس تعداد بررسی پرونده‌های واصله به دست هیئت نظارت بیش از حد تعیین شده بود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با تاکیدبراینکه هیچ یک از پرونده‌های رد صلاحیت شده ربطی به حواشی و اتفاقات سیاسی نداشته است، تصریح کرد: از مجموع 47 داوطلب حضور در انتخابات شورای اسلامی شهرهمدان، 26 نفر رد صلاحیت شده‌اند؛ لازم به ذکر است از بین 26 نفر رد صلاحیت شده، 3 تن از آنان اعضای فعلی شورای اسلامی شهرهمدان بوده‌اند.

فلاح در رابطه با رد صلاحیت 3 تن از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر همدان، تصریح کرد: 1 نفر از آنان به دلیل پرونده امنیتی_سیاسی در هیئت اجرایی و 2 نفر دیگر به علت پرونده اقتصادی_سیاسی در هیئت نظارت رد صلاحیت شدند.

وی یادآور شد: افراد رد صلاحیت شده تا روز آینده فرصت اعتراض دارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن