اجتماعی

قاتل جوان 22 ساله در ملاير دستگير شد

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از دستگيري قاتل جوان 22 ساله در شهرستان ملاير توسط مامورين پليس آگاهي خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگي در این رابطه افزود: بر اساس گزارش دريافتي از طريق مرکز فوريت هاي 110 مبني بر وقوع يک فقره درگيري در يکي از روستاهاي شهرستان، بلافاصله مامورين کلانتري 11 شهدا و پليس آگاهي در صحنه حضور يافتند و با انجام اقدامات قانوني و هماهنگي با دستگاه قضائي طي بررسي دقيق متوجه شدند در درگيري خانوادگي بين مردي 46 ساله با جوان 22 ساله که بستگان يکديگر نيز بودند، اين جوان بوسيله سلاح سرد از ناحيه سينه مجروح شده است.

وی با بیان اینکه فرد مجروح بلافاصله برای درمان به بيمارستان انتقال و تحت درمان قرار گرفت، اظهار کرد: با توجه به شدت جراحات وارده فرد مجروح در بيمارستان جان خود را از دست داد.

سلگی ادامه داد: در همين ارتباط مامورين پليس آگاهي حاضر در صحنه بلافاصله با هوشياري و سرعت عمل،فرد قاتل را شناسائي و در يک اقدام ضربتي دستگير کردند.

فرمانده انتظامي ملاير با اشاره به اینکه با تشکيل پرونده، قاتل به مراجع قضائي تحويل داده شد،افزود: متاسفانه حدود 70 درصد نزاع هاي آني، منجر به قتل با سلاح سرد مي شود و ضاربين پس از دستگيري عنوان مي کنند به هيچ عنوان به فكر كشتن كسي نبوده اند.

وی تصريح کرد: وجود مشاوران امين در خانواده براي جلوگيري از اينگونه فجايع الزامي است که در اين ارتباط،مراکز مشاوره پليس ملاير با استفاده از متخصصان و کارشناسان مستقر در کلانتري هاي 11،12 و 13 آماده ارائه خدمات مشاوره اي ، روانشناسي و مددکاري اجتماعي رايگان به خانواده هاي مراجعه کننده و در معرض آسيب هستند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن