سلامت و پزشکی

فعالیت اورژانس همدان بالاتر از میانگین استاندارد کشور

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان همدان از فعالیت 61 پایگاه اورژانس خبر داد و گفت: خوشبختانه عملکرد همدان در زمینه فعالیت‌های اورژانسی بالاتر از میانگین استاندارد است.

دکتر حبیب معصومی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، در تشریح این بیان کرد: با توجه با تعداد پایگاه‌های اورژانس هیچ کمبودی در آنها نداریم و تا ماه آینده دو پایگاه دیگر در جورقان و ساریجلو رزن راه اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تا مرداد ماه سال جاری دو پایگاه اورژانس نیز در آب مشکین کبودرآهنگ و آزاد راه دوم همدان-ساوه راه اندازی خواهد شد و این در حالیست که هر پایگاه به 7 نیروی انسانی، یک آمبولانس و خدماتی به مبلغ یک میلیارد تومان در راستای هزینه‌های جاری به صورت سالانه احتیاج دارد.

معصومی با اشاره به اینکه از سال 92 تا کنون 25 پایگاه راه اندازی شده اظهار کرد: تمام این خدمات و فعالیت‌های چشمگیر اورژانس در برنامه ششم توسعه به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه استان‌های همجوار با کمبود پایگاه‌های اورژانس مواجه هستند افزود: استان کرمانشاه در راستای تسهیل خدمت رسانی، به بیش از 30 پایگاه اورژانس نیاز دارد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان همدان در پایان عنوان کرد: در زمینه نیروی انسانی نیز در سال گذشته 20 داوطلب به اورژانس افزوده شد که خوشبختانه در این زمینه هم کمبود یا مشکلی نداریم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن