اجتماعی

باند سرقت هاي خُرد در ملایر متلاشی شد

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از دستگيري چهار سارق و کشف اموال مسروقه در ملاير خبر داد و گفت: در راستاي اجراي طرح پاکسازي مامورين انتظامی ملایر در مناطق مورد نظر با انجام 72 ساعت کار اطلاعاتي مکانهاي اختفای سارقان را شناسائي و به منظور دستگيري با دستگاه قضائي اقدام لازم را صورت دادند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ محمد باقر سلگي افزود: در همين ارتباط يک نفر سارق منزل که در قالب مامور به منظور تحت پوشش قراردادن افراد اقدام به سرقت لوازم با ارزش از شهروندان مي کرد، در يک عمليات ضربتي دستگير و يک گردن بند طلا از وي کشف شد.

وی با بیان اینکه با تلاش مامورين اين يگان مخفيگاه سارق خودروهاي مدل پائين نيز شناسائي و در يک عمليات ضربتي دستگير و يک دستگاه خودروي مسروقه نيز از اين مکان کشف شد، گفت: مامورين اين کلانتري در ادامه اجراي طرح ، تعداد يک سارق و همدستش را که اقدام به سرقت يک دستگاه خودرو و موتورسيکلت کرده بودند را شناسائي و در يک عمليات ضربتي هر دو متهم را دستگير کرده و يک دستگاه موتورسيکلت مسروقه را از اين مکان کشف کردند.

فرمانده نیروی ملایر با اشاره به متلاشی شدن باند سرقت های خرد در این شهرستان، اظهارکرد: به دنيال وقوع چند فقره سرقت خرد در شهرستان ملاير اين موضوع به صورت ویژه در دستور کار مامورين اين کلانتري قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به گستره فعاليت اين باند با همکاري مامورين کلانتري 12 و 13 و کار اطلاعاتي دقيق ، پاتوق هاي سارقان شناسائي و طي هماهنگي با دستگاه قضائي در يک عمليات ضربتي تعداد سه متهم تحت تعقيب دستگير شدند.

سلگی خاطرنشان کرد: در بازرسي از اين مکان ها مقدار 60 گرم شربت متادون ، 5 عدد پايپ کشف و 300 ميليون ريال اموال مسروقه اي شامل 100 دستگاه انواع گوشي تلفن همراه ساده و هوشمند در مارک هاي مختلف، يک عدد کنتور برق، يک دستگاه آمپلي فاير ، يکدستگاه ضبط و صوت خودرو و تعداد دو قطعه کارت سوخت ، 15 قطعه کارت عابر بانک نيز کشف و ضبط و با تشکيل پرونده هر سه نفر اعضاء اين باند به مراجع قضائي تحويل شدند.

وی همچنین از دستگيري سوداگران و کشف بيش از 700 گرم مواد مخدر ترياک و هروئين در ملاير خبر داد و افزود: بر اساس گزارشات واصله مبني بر فعاليت توزيع کنندگان مواد مخدر، موضوع به صورت جدي در دستور کار پليس ملايرقرار گرفت.
اين مقام مسئول گفت: در همين ارتباط با انجام کار اطلاعاتي شبانه روزي توسط مامورين يگان امداد يک دستگاه خودروي سواري حامل مواد مخدر شناسائي و طي هماهنگي لازم با دستگاه قضائي و در يک عمليات ضربتي ، خودروي سواري متوقف کردند و در بازرسي از آن مقدار 571گرم ترياک ، 112گرم شيره ترياک و4گرم و65سانت قرص متادون کشف و 2 متهم در اين رابطه دستگیر شدند.

سلگي ادامه داد: در دومين مرحله از اين ماموريت نيز مامورين پاسگاه اسلام آباد با شناسائي و دستگيري يک توزيع کننده مواد مخدر و بازرسي از آن مقدار 20 گرم مواد مخدر هروئين و سه گرم مواد مخدر شيشه را کشف کردند و با تشکيل پرونده هر سه متهم تحويل مراجع قضائي شدند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن