اجتماعی

نحوه ثبت نام کلاس‌ اولی‌ها تغییر کرد/ ثبت نام مجازی سایر مقاطع تحصیلی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان از ایجاد تغییرات در فرایند و نحوه ثبت نام دانش‌آموزان کلاس اولی درسال تحصیلی پیش‌رو خبرداد.

معصومه خدابنده‌لو در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با بیان اینکه یکم و دوم خرداد ویژه آموزش نحوه ثبت نام به اولیا و مدیران مدارس است، مطرح کرد: ثبت نام اصلی دانش‌آموزان کلاس اولی از سوم خرداد ماه به دو شیوه حضوری و اینترنتی شروع خواهد شد؛ لازم به ذکر است به دلیل ایجاد تغییرات در شیوه نام‌نویسی نوآموزان، اولیا و مدیران مدارس باید روزهای یکم و دوم خرداد را تحت آموزش قرار گیرند.

وی در تشریح روند ثبت نام اصلی کلاس‌ اولی‌ها از سوم خردادماه، گفت: اولیا و مدیران مدارس پس از گذراندن دوره آموزشی می‌توانند از سوم خرداد به 2 شیوه حضور در مدرسه و یا مراجعه به سامانه پاد نسبت به ثبت نام نوآموز خود اقدام کنند؛ شایان ذکر است در سالتحصیلی پیش‌رو 30 هزار دانش‌آموز کلاس اولی برای ورود به مدرسه ثبت نام خواهند کرد.

خدابنده‌لو در رابطه با نحوه ثبت‌نام سایر پایه‌های تحصیلی نیز تاکید کرد: به‌دلیل شیوع کروناویروس ثبت نام سایر دانش‌آموزان در مقاطع مختلف به واسطه مدیر مدرسه انجام می‌شود؛ لازم به ذکر است مدیر مدرسه درصورت مشاهده صلاحیت ارتقا پایه تحصیلی دانش‌آموز، به سامانه مربوطه مراجعه کرده و نام فرد مذکور را به عنوان ارتقا پایه تحصیلی در آن مدرسه وارد می‌کند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: تنها درصورتی ثبت نام حضوری است که اولیا خواهان تغییر مدرسه فرزند خود باشند؛ از این رو با مراجعه به مدرسه و حذف نام دانش‌آموزش از سامانه پاد، به مدرسه دیگر مراجعه کرده و خواهان ورود نام آن فرد در لیست دانش‌آموزان می‌شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن