اجتماعی

کشف بیش از 2000 لیتر سوخت قاچاق در ملاير

فرمانده انتظامي ملایر از کشف 2 هزار و 800 ليتر گازوئیل قاچاق از يک دستگاه خودروي وانت نيسان توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد و گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادي پليس آگاهي مستقر در ايست و بازرسي حرم آباد، به يک دستگاه خودروي وانت نيسان مشکوک شدند و با هماهنگي دستگاه قضائي آن را برای بررسي دقيق تر متوقف کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ محمد باقر سلگي در این رابطه افزود: در بازرسی از این خودرو، 2 هزار و 800 ليتر گازوئيل قاچاق کشف و یک متهم در این خصوص با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی شد.

وی با بیان اینکه عزم پليس ملاير براي مبارزه با قاچاقچيان سوخت و فرآورده هاي نفتي جدي است، ادامه داد: همچنین یک محموله کولر گازي و لاستیک قاچاق در 2 ماموریت در این شهرستان کشف شد.

سلگي گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادي پليس آگاهي حين کنترل محورهاي مواصلاتي منتهي به شهرستان، به يک دستگاه خودروي کاميون مشکوک شدند و با هماهنگي دستگاه قضائي آن را برای بررسي دقيق تر متوقف کردند.

فرمانده انتظامي ملایر خاطرنشان کرد: در بازرسي از اين کاميون، 5 دستگاه کولر گازي و 6 دستگاه پنل کولر خارجي قاچاق که ارزش آن ها توسط کارشناسان يک ميليارد ريال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکيل تحويل مرجع قضائی شد.

سلگی بیان کرد: در ماموریت دیگری ماموران مبارزه با جرایم اقتصادي مستقر در ايست و بازرسي حرم آباد در بازرسی از یک دستگاه خودرو وانت نيسان، 10 حلقه لاستيک خودروي خارجي و قاچاق که ارزش آن ها برابر نظر کارشناسان 500 ميليون ريال برآورد شده را کشف کردند و یک متهم در این خصوص با تشکيل پرونده تحويل مرجع قانوني شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن