اجتماعی

دستگيري قاتل همسر سابق،کمتر از 24 ساعت

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از شناسائي و دستگيري قاتل فراري کمتر از 24 ساعت با هوشمندي مامورين پليس آگاهي ملاير خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگي در تشريح جزئيات اين خبر ،گفت: به دنبال وقوع يک فقره قتل در شب گذشته، اکيپي از مامورين کلانتري و کارآگاهان پليس آگاهي در صحنه جنايت حاضر شدند و مشاهده کردند همسر سابق فردي حدوداً 30 ساله به قتل رسيده و قاتل 37 ساله پس از ارتکاب اين جنايت از محل متواري شده است.

اين مقام مسئول افزود: بلافاصله با پيگيري بي وقفه، تخصصي و با بکارگيري شگردهاي پليسي بوسيله مامورين پليس آگاهي سرانجام کمتر از 24 ساعت تعقيب مخفيگاه قاتل شناسائي شده و با اخذ نيابت قضايي ، در يک عمليات غافلگيرانه اين مجرم متواري را دستگير می شود.

وي اظهار کرد: پس از انتقال فرد قاتل به يگان و انجام تحقيقات فني و تخصصي و مشاهده شواهد و مدارک قانوني توسط فرد جاني، بناچار لب به اعتراف گشود و به قتل همسر سابقش به علت اختلافات خانوادگي اعتراف کرد.

سلگي با بیان ابنکه با تشکيل پرونده و تکميل مستندات قانوني، فرد قاتل تحويل مراجع قضائي شد،خاطرنشان کرد: عزم پليس آگاهي ملاير در شناسائي و دستگيري مجرمان کاملاً جدي است و برخورد با نا امن کنندگان زندگي شهروندان سخت و پشيمان کننده خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن