ورزشی

کسب مدال برنز مسابقات وزنه برداری جوانان جهان توسط ورزشکار ملایری

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر از کسب مدال برنز مسابقات وزنه برداری جوانان جهان توسط ” علیرضا زندی”، ورزشکار ملایری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حمید رضا سپهری نیا در این رابطه افزود: مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان جهان در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد و علیرضا زندی، ورزشکار جوان و خوش آتیه ملایری به نمایندگی از استان همدان در معیت تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات شرکت کرد.

وی با بیان اینکه علیرضا زندی پولادمرد ملایری در دسته ۱۰۹ کیلوگرم برابر حریفان خود صف آرایی کرد، ادامه داد: زندی توانست در بین جوانان جهان خوش بدرخشد و با اقتدار بر سکوی سوم این مسابقات بایستد و مدال برنز مسابقات جهانی را برای نخستین بار از آن خود کند.

سپهری نیا با اشاره به اینکه تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات با ۶ وزنه‌ بردار حضور داشت، گفت: زندی در وزن ۱۰۹ کیلوگرم به مصاف ۹ وزنه بردار از قاره‌ها مختلف رفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر یادآورشد: این وزنه بردار ملایری سال گذشته نیز در مسابقات لیگ برتر جوانان کشور خوش درخشید و توانست در دسته مثبت ۱۰۵ کیلوگرم به نشان طلا دست یابد و سپس با نظر کادر فنی به تیم ملی راه یافت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن