اجتماعی

کشف بيش از 35 کيلو گرم مواد مخدر در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف 35 کيلو 982 گرم انواع مواد مخدر و دستگيري 10سوداگر مرگ در ملاير خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگي در این رابطه افزود: در راستاي اجراي طرح پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز که از مطالبات مهم شهروندان و ماموريت هاي اولويت دار پليس است ، مامورين پليس اطلاعات مخفيگاه تعداد دو توزيع کننده مواد مخدر را شناسائي کرده و طي هماهنگي با دستگاه قضائي و بازرسي از مخفيگاه آنها مقدار 21 گرم مواد مخدر هروئين به همراه دو عدد پايپ را کشف کردند.

وي ادامه داد: در همين ارتباط مامورين پليس مبارزه با مواد مخدر نيز در يک اقدام اطلاعاتي دقيق از ترانزيت يک محموله مواد مخدر بوسيله يک دستگاه خودروي سواري در پوشش خانواده مطلع شدند و طي هماهنگي با دستگاه قضائي اين خودرو را با هوشمندي لازم و قبل از ورود به شهرستان شناسائي و متوقف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسي از آن مقدار 35 کيلو و 700 گرم مواد مخدر ترياک را کشف و سه سوداگر مرگ را در اين رابطه دستگير کردند.

اين مقام مسئول ادامه داد: در راستای اجراي اين طرح مامورين کلانتري 12 پاسداران نيز يک نفر توزيع کننده مواد مخدر را حين توزيع اين بلاي خانمانسوز شناسائي و دستگير کردند و در بازرسي از وي، مقدار 4 گرم و 10 سانت هروئين ، يک گرم و 20 سانت شيشه ، يک دستگاه ترازوي ديجيتال ، 5 جام شيشه اي پايپ را کشف کردند.

سلگی بیان کرد: مامورين پاسگاه مهدويه نيز در يک کار اطلاعاتي موفق از تعداد 4 توزيع کننده مواد مخدر دستگير شده مقادير 245 گرم ترياک ، 11 گرم شيره ترياک ، يک عدد وافور و يک ترازوي ديجيتال را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی ملاير با تقدير از همکاري مسئولانه دستگاه قضائي در مبارزه با سوداگران مرگ ، تصريح کرد: مواد مخدر پديده شوم و مرگ آوري است که تمامي لايه هاي اجتماعي را در معرض خطر قرار داده و براي مبارزه با آن مي بايست همه در ميدان مبارزه در کنار پليس حضوري فعال و موثر داشته باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن