اجتماعیسیاسی

داشتن دولتی مقتدر؛ در گرو حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه، مدیران دستگاههای اجرایی ملایر موظف به بیان خدمات نظام هستند،گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اولویت کنونی نظام است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین،قدرت الله ولدی عصر شنبه 22 خرداد در نشست مشترک اعضای شورای تامین با مدیران دستگاههای اجرایی و خدمات رسان شهرستان،افزود:حضور پرشور؛ مشارکت حداکثری و خلق حماسه دیگری در انتخابات 28 خرداد، با اطلاع رسانی درست و دقیق از خدمات نظام به مردم و تشویق برای حضوری حداکثری در پای صندوق های رای رقم می خورد.

وی با بیان اینکه داشتن دولتی مقتدر و قوی در گرو حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است،اظهار کرد: انتخابات 28 خرداد، آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، چراکه دشمن با تمام توان در صدد کمرنگ کردن حضور و مشارکت مردم در انتخابات است.

ولدی ادامه داد: رشد شتابان و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب تاکنون، نشانه خدمت صادقانه نظام و دولتها به مردم و پشتیبانی و همراهی مردم در تمامی عرصه ها است.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: عملکرد ما و شما بر رای مردم تاثیرگذار است، پس مدیران با اطلاع رسانی درست و اقناع سازی مردم، خدمات نظام را برای مردم تبیین و از ظرفیت رسانه ها استفاده کنند.

وی افزود: مدیران در حوزه دستگاه مربوطه خود مراقبت های لازم را داشته باشند و کشیک ادارات یک روز قبل و بعد از انتخابات باید فعال باشد.

ولدی با بیان اینکه قطعی برق در این ایام ممنوع است و روشنایی معابر به طور کامل انجام شود،گفت: هیچگونه نارضایتی مردمی از سوی دستگاههای اجرایی پذیرفته نیست و مدیران موظف به رصد مشکلات مردم و ارائه خدمت صادقانه به مردم در طول سال هستند.

وی یاد آورشد: مدیران ادارات باید تمامی امکانات اداری، ماشین آلات و نیروهای انسانی را در اختیار انتخابات قرار دهند.

ولدی افزود: دورکاری ادارات با توجه به شرایط نارنجی ملایر تا یک روز بعد از انتخابات 28 خرداد به جز در شرایط خاص و ویژه لغو است.

این مقام مسئول ادامه داد: مدیرانی که در شعب اخذ رای هستند، از رای مردم حراست کنند و اجازه تخلف ندهند، چرا که رای مردم حق الناس است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن