سیاسی

افزایش چشمگیر نظارت بر عملکرد نامزدهای انتخاباتی

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان از تشکیل 9 پرونده تخلف انتخاباتی و ارسال اخطار و اطلاع رسانی به برخی از کاندیداهای متخلف خبرداد.

احمدحسین فلاح در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، باتاکید براینکه در این دوره نظارت بر اعمال و رفتار کاندیداها به مراتب گسترده‌تر و بیشتر از ادوار پیشین بوده است، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات علاوه بر ناظران هیئت بازرسی، افرادی از هیئت نظارت نیز به عنوان ناظر انتخاب شده و شاهد افزایش چشمگیر نظارت بر عملکرد نامزدهای انتخاباتی بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه درصورت مشاهده تخلف نامزدها، این افراد درصورت پیروزی در انتخابات نیز با برخورد جدی روبه‌رو خواهند شد، مطرح کرد: باتوجه به نظارت گسترده در این دوره، شاهد آمار پایین تخلفات نسبت به ادوار گذشته بوده‌ایم؛ تا این لحظه 9 پرونده تخلف به دستگاه قضا ارسال و تعدادی از موارد نیز درحال بررسی هستند.

وی ادامه داد: لازم به ذکر است اخباری از تعدادی نامزدهای متخلف به دست رسیده که در ابتدا به آن‌ها اخطار داده و اطلاع رسانی کردیم؛ شایان ذکر است درصورت عدم توجه به صورت جدی با آنان برخورد خواهد شد.

فلاح در رابطه با اتمام زمان تبلیغات و ثبت پرونده تخلف در رابطه با انجام فعالیت‌های تبلیغاتی در زمان ممنوعه نیز گفت: تاکنون از این دست تخلفات در هیئت نظارت به ثبت نرسیده است؛ این درحالیست که نظارت‌ها بر رفتارهای تبلیغاتی این افراد تا آخرین لحظه ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن