اجتماعی

دستگیری باند سارقان تجهيزات برقي و اموال دولتي در ملاير

فرمانده انتظامي ملاير از دستگیری باند سارقان تجهيزات برقي و اموال دولتي و دستگيري 3 سارق و يک اوباش سابقه دار در این شهرستان توسط ماموران کلانتري 11 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ محمد باقر سلگي در تشریح این اين خبر گفت: در اجراي مرحله ديگري از طرح ارتقای امنيت اجتماعي ماموران کلانتري 11 ، با تلاش شبانه روزي، مخفيگاه باند سارقان تجهيزات برقي و اموال دولتي را شناسایی و با هماهنگي دستگاه قضائي، 3 نفر را دستگير کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسي از مخفیگاه متهمان، 22 گرم هروئين و 10 قطعه نبشي دکل هاي برق فشار قوي کشف شد، بیان کرد: در ادامه اجراي اين طرح ماموران، يک نفر از اراذل و اوباش که با سلاح سرد در صدد ايجاد نا امني و درگيري بود در يک عمليات مقتدرانه دستگير شد.

فرمانده انتظامي ملایر در ادامه از دستگيري سارقان حرفه اي سيم برق و کشف 10 فقره سرقت در این شهرستان توسط ماموران کلانتري 13 خبر داد و اظهارکرد: به دنبال وقوع سرقت سيم برق در شهرستان ملایر، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتری 13 قرار گرفت.

سلگی افزود: با 48 ساعت کار اطلاعاتي دقيق، مخفيگاه متهمان شناسایي و با هماهنگي دستگاه قضائي 2 نفر دستگير و مقادير قابل توجهي سيم و کابل برق مسروقه از اين محل کشف شد .

وی خاطرنشان کرد: در تحقيقات فني و تخصصي از سارقان دستگير شده، تعداد 10 فقره سرقت سيم برق کشف و با هوشياري و اقدام به موقع ماموران، خريدار اموال مسروقه نيز در يکي از ضايعات فروشي ها دستگير و نامبردگان با تشکيل پرونده به مرجع قضائي تحويل شدند.

فرمانده انتظامي ملایر در بخش دیگری از سخنان خود از کشف 600 ميليون ريال احشام بدون مجوز قانوني از يک دستگاه خودروي نيسان توسط مامورين مبارزه با جرائم اقتصادي در پليس آگاهي ملاير خبر داد و افزود: در راستاي مبارزه با هرگونه جابجائي احشام بدون مجوز قانوني، مامورين مبارزه با جرائم اقتصادي مستقر در ايست و بازرسي حرم آباد، حين کنترل محورهاي مواصلاتي منتهي به شهرستان به يک دستگاه خودروي نيسان به رانندگي يک نفر مشکوک شدند و بلافاصله با هماهنگي دستگاه قضائي ، اين خودرو را جهت بررسي دقيق تر متوقف کردند.

اين مقام مسئول افزود: در بازرسي صورت گرفته توسط مامورين از اين نيسان ، تعداد 27 راس گوسفند بدون مجوز قانوني به ارزش 600 ميليون ريال کشف و ضبط گرديد که با تشکيل پرونده، متهم تحويل مراجع قانوني شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن