فرهنگ و هنر

کاروان “زیر سایه خورشید” و پرچم مقدس بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)؛میهمان ملایری ها

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و اعضای ستاد مقابله با کرونا شهرستان ملایر، یکشنبه 30 خرداد از پرچم مقدس امام رضا(ع) خادمین حرم امام هشتم استقبال کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، در این آیین خادمین حرم امام رضا(ع) از زحمات یکساله فرماندار ملایر و اعضای این ستاد در پیشگیری، مقابله و مدیریت با کرونا در این شهرستان تقدیر کردند.

معاون استاندار همدان حرکت کاروان زیر سایه خورشید و انتقال پرچم مقدس حرم امام رئوف امام رضا(ع) توسط خادمین حرم را برای این شهرستان متبرک دانست و از کاروان خادمین بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه(ع) و دست اندرکاران این رویداد بزرگ فرهنگی و معنوی قدردانی کرد.

قدرت الله ولدی در دیدار خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) با وی و ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان و مدیران سه بیمارستان ملایر، ضمن خوشامدگویی به کاروان زیر سایه خورشید و خادمین حرم امام رئوف، ورود این کاروان و انتقال پرچم امام رضا(ع) در ملایر را تجلی دوباره مهربانی های امام هشتم دانست.

وی گفت: ملایر نیز همچون سراسر کشور چهار پیک سنگین کرونا را پشت سر گذاشت که در هر چهار پیک موفق عمل کردیم.

ولدی همراهی مردم و مجموعه اصناف، کسبه و بازاریان با ستاد مقابله با کرونا و کادر بهداشت و درمان در این شهرستان را ستودنی خواند و بیان داشت: در این مدت با اختصاص و تجهیز 80 تخت بیمارستانی و حدود 40 تخت ICU و بسیاری تجهیزات پزشکی به اندازه یک بیمارستان تجهیزات گرفتیم و دغدغه ای در حوزه بهداشت و درمان و سایر موارد نداشتیم.

وی تولید 95 درصد پارچه ماسک در ملایر توسط شرکتهای بافتینه و بافتسان، فعالیت 3 مجموعه بازرسی، فعالیت روزانه 50 اکیپ بازرسی و نظارت و پا به کار بودن مجموعه مدیران دستگاههای اجرایی، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، روحانیون با محوریت امام جمعه همدان و اصحاب رسانه در اقناع سازی مردم را از جمله عوامل موثر در عبور از چهار پیک خطرناک عنوان کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن