اجتماعی

افتتاح فاز یک پارک اکباتان/مدیریت شهری در پیچ و خم مشکلات

شهردار همدان با بیان اینکه مشکلات متعددی از جمله تورم و گرانی دلار موجب توقف پیشرفت بسیاری از پروژه‌ها شد گفت: تا چند روز آینده فاز یک پارک اکباتان افتتاح می‌شود.

به گزارش همدان‌آنلاین، عباس صوفی، دو‌شنبه ۱۶ تیر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با وجود مشکلات اقتصادی تمام سعی خود را برای جلب رضایت شهروندان انجام داده‌ایم که یکی از این اقدامات راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ است.

وی با اشاره به سامانه ۱۳۷ ادامه داد: در این سامانه شهروندان می‌توانند تماس مستقیم با شهرداری در راستای بیان مشکلات داشته باشند.

صوفی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های این دوره از مدیریت شهری، جلوگیری از فرسوده شدن مبلمان شهری از جمله آسفالت ریزی و پیاده راه‌سازی است که خوشبختانه در این زمینه اقدامات قابل توجهی انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های نیمه کاره را در این دوره از مدیریت شهری به پایان رسانده‌ایم عنوان کرد: در ابتدای شروع دوره جاری مدیریت شهری تنها ۲۰ درصد از پل سردار همدانی تکمیل شده بود و این در حالیست که با وجود تمام مشکلات در حال حاضر فاز یک این تقاطع را افتتاح کردیم.

صوفی با بیان اینکه با وجود تموم این اقدامات لیاقت و شایستگی همدان بالاتر از تمام این تلاش‌ها است افزود: در دوره فعلی مدیریت شهری، پروژه‌های عمرانی مانند پل
غدیر و تکمیل طرح جامع ترافیکی شروع شد که در حال ساخت آن هستیم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات مدیریت شهری انجام پرونده‌های شهرداری به صورت دستی بود که بسیاری از مشکلات را از جمله گم‌ شدن پرونده‌ها را به دنبال داشت و این در حالیست که در حال حاضر این فرایند به صورت الکترونیک شده است.

شهردار با اشاره به راه اندازی دو پارک تفریحی بزرگ خاطرنشان کرد: راه اندازی پارک و تفرجگاه‌ در راستای تأمین اوقات فراغت شهروندان از جمله پارک ۲۴۰ هکتاری پارک اکباتان از اقدامات مهم این دوره از مدیریت شهری است.

وی توضیح داد: خریداری ۲۰ دستگاه اتوبوس شهری یکی دیگر از اقدامات سال ۹۷ بود که در ابتدا قیمت هر دستگاه ۵۰۰ میلیون تومان و با اعمال تحریم‌ها و تورم سال گذشته باقیمت ۴ میلیارد تومان آن را خریداری کرده‌ایم.

صوفی با اشاره به اینکه سایت موزه میدان امام خمینی (ره) در مرداد ماه افتتاح می‌شود مطرح کرد: علت به طول انجامیدن اتمام این پروژه این است که این پروژه در دست شهرداری نبوده و راه و شهرسازی وظیفه تکمیل آن را داشته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن