اجتماعیسیاسی

ترافیک کاری مجلس، دلیل خروج طرح ساماندهی پیام‌رسان‌ها از دستور کار

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی را به معنای اشتیاق مجلس برای فیلترینگ ندانست.

احمد حسین فلاح در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به انتشار اخبار متعدد و ایجاد حاشیه‌های مختلف در رابطه با طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی، مطرح کرد: اطلاعات منتشر شده در رابطه با این طرح در فضای مجازی کامل نبوده و اخبار مربوطه تماما به صورت ضد و نقیض در دست عموم افراد جامعه قرار گرفته است.

وی با تاکید براینکه بحث ساماندهی فضای مجازی ازجمله مطالبه‌های رهبری است، اظهار کرد: این طرح اهداف بسیار بالاتری دارد که با آنچه که در فضای مجازی تحت عنوان حمایت نمایندگان از فیلترینگ منتشر شد بسیار متفاوت است.

نماینده مردم همدان‌وفامنین در خانه ملت دلیل خروج این طرح از دستورکار مجلس را تنها ترافیک کاری ساختمان بهارستان و تداخل آن با تعطیلی مجلس دانست و افزود: درحال حاضر 700 طرح و لایحه در دستور کار مجلس است که باتوجه به زمان کم مجبور به ارجاء دادن برخی از لایحه‌ها به کمیسیون‌ها و گروه‌های تخصصی مربوطه شدیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگشت لایحه مذکور در کمیسیون تخصصی مربوطه را به نفع همگان خواند و افزود: مردم می‌توانند این طرح را کامل مطالعه کنند تا شبهات ایجاد شده برایشان رفع شود؛ باتوجه به برگشت این طرح به کمیسیون می‌توان گفت که صاحبنظران می‌توانند نظرات تخصصی و پیشنهادات کاربردی خود را به منظور تکمیل و یا رفع ایرادات این طرح به کمیسیون ربوطه ارسال کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن