اجتماعی

شهرداری ملایر مجهز به 30 سامانه الکترونیکی

شهردار ملایر با اشاره به استقرار ” شهرداری الکترونیک” در این نهاد، گفت: این امر به منظور نظارت بیشتر، شفافیت و دقت عمل در اولویت کاری ما بود و در این دوره شهرداری 30 سامانه الکترونیکی راه اندازی شد.

حسین بابائی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با بیان اینکه مدتی است بحث ممیزی و پلاک کوبی اموال و املاک سطح شهر آغاز شده و در حال انجام است، گفت: این اقدام در زمینه خدمات رسانی آتش نشانی، ارسال مرسولات پستی، مسیر یابی و .. بسیار سودمند است.

وی با اشاره به عضویت شهرداری در کمیسیون های مختلف در شهرستان و استان، خاطرنشان کرد: در این راستا یک سامانه واحد در نظر گرفتیم که کلیه مصوبات کمیسیون های مختلف در آن درج، مدیریت و برنامه ریزی می شود.

بابائی با اشاره به نصب دوربین های ثبت سرعت و دوربین های انتظامی در نقاط مختلف شهر، اظهارکرد: این کار نقش مهمی در افزایش سطح امنیت اجتماعی و شناسائی سارقان و متخلفان داشت.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در این دوره شهرداری اتمام و تکمیل پروژه های عمرانی در اولویت کاری ما قرار داشت، گفت: پروژه جهان کوچک، بام ملایر، مجتمع تجاری جنب شهرداری، ساختمان تجاری – فرهنگی میدان استاندارد، منطقه پشت ناسیونال، پارک حاج نظر، پارک شقایق، ساختمان اداری منطقه، ساختمان اداری خدمات شهری و ایجاد ایستگاه آتش نشانی که در محرله عقد قرارداد است، اهم پروژه های عمرانی ما در این دروه به شمار می روند.

وی با اشاره به اینکه المان ها مینی ورلد در حال احداث و تکمیل هستند، ادامه داد: آبرسانی به کوه گرمه و تکمیل آبشار بام ملایر، تکمیل رستوران های سنتی و مدرن بام ملایر، حصارکشی اطراف پارک سیفیه، پارک کوثر و مجموعه تفریحی – توریستی مینی ورلد به منظور جلوگیری از مزاحمت متورسواران، صورت پذیرفت.

شهردار ملایر با اشاره به اینکه در بحث رفع نقاط حادثه خیز شهری، با توجه به کاهش آمار فوتی ها جزء شهرهای موفق استان بودیم، گفت: بحث مطالعاتی ترافیکی را آغاز کردیم.

بابائی گفت: در دوران شیوه بیماری کرونا با وجود تنگناها، محدویت ها و کمبودهای ایجاد شده اما پرسنل شهرداری هیچگونه دورکاری نداشتند و برای حفظ سلامت شهروندان در آماده باش کامل بودند.

وی با اشاره به اینکه با شیوع کرونا، میزان درآمد شهرداری کاهش یافت و ما با محدودیتی های بسیاری روبرو شدیم، گفت: اما همچنان در زمینه نظافت شهر، محلول پاشی اماکن مختلف، معابر و… نظارت بر مراسم دفن و خاک سپاری در بهشت هاجر، اقدامات راهبردی خوبی صورت گرفت.

شهردار ملایر با تأکید بر اینکه محدودیت های اعمال شده مبتنی بر عدم حضور خانواده متوفیان در بهشت هاجر، بر اساس دستور العمل ستاد مقابله با کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان بود، افزود: به همین دلیل آرامستان ها باید بسته می شدند و متأسفانه این زمینه خانواده متوفیان درگیری زیادی با پرسنل بهشت هاجر داشتند.

سطح آگاهی بیشتری؛ قضاوت منطقی تر

وی در ادامه با بیان اینکه هرچقدر مردم اطلاعات و سطح آگاهی بیشتری داشته باشند، در مورد عملکرد شهرداری ها منطقی تر قضاوت می کنند، افزود: در این زمینه، توسعه فرهنگی و اجتماعی رکن اصلی است.

این مقام مسئول یادآورشد: اینکه مردم چطور نسبت به واقعیت موجود عکس العمل نشان می دهند، حلقه گمشده رضایتمندی شهروندان در بحث مدیریت شهری است، به همین منظور جلسات تخصصی و راهبردی با اقشار مختلف برگزار شد و در محلات مختلف حضور میدانی داشتیم، همچنین شمار ملاقات های عمومی با شهروندان افزایش یافت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن