ورزشی

مسئولان، طرفدار ورزش یا حامیان سرخوردگی؟

در روزهایی که اعتیاد و انزوا در میان جوانان جولان می‌دهد و سلامت آنها را تهدید می‌کند، چه بسا بسیاری از آنها در آتش این بیماری و در سایه بی توجهی مسئولانی که می‎‌توانستند این جوانان مستعد و توانمند را از راهی که انتهای آن تاریکی است برگردانند اما با تصمیم‌های غیرکارشناسی و منفعت طلبانه برخی از مدیران، بسکتبال استان به دردسر افتاده است.

این روزها سلامت و گرایش به ورزش شعاری است که تنها در تیتر اخبار مدیران مانده و وقتی پای عمل می‌رسد می‌توان به جرئت گفت که آنها از استعداد و مشکلات ورزشکاران خود خبرندارند چه برسد به حمایت از آنها..

با وجود تمام این بی مهری‌ها، خانواده بزرگ بسکتبال همدان با عشق و علاقه‌ای که به حرفه‌ی خود دارند به صورت خودجوش افتخارات بی نظیری همچون مقام سوم لیگ نوجوانان کشور و نایب قهرمانی لیگ دسته دو کشور و همچنین مقام سوم لیگ دسته دو کشور را برای همدان به ارمغان آورده افتخاراتی که در سایه بی توجهی مسئولین کسی از آن خبردار نشد و با این حال در کمال تعجب مدعی هستند که بسکتبال همدان چه افتخاری برای ما داشته است؟

پس بگذارید تا به عنوان یک خبرنگار برای شما بگویم

آیا انتخاب دوبازیکن جوان مستعد به نام حسن آقا محمدی و جواد محمودی در تیم ملی نوجوانان و همچنین انتخاب رضا زارعی تابش  در تیم ملی دانشجویان و برترین ورزشکار ایرانی برای همدان افتخار نیست؟

اگر بنا بر شمارش افتخارات بسکتبال همدان باشد باید طوماری بلند را تحویل مدیران مدعی دهیم که البته برای رعایت حوصله مخاطب از افتخارآمیزی زنان بسکتبالیت این دیار فقط دو نفر از آنها را نام می‌بریم، هرچند که نقش زنان ورزشکار مستعد در این حرفه کم نیست.

انتخاب فاطیما امیری  در مهارت‌های فردی سال 99 و صبا قادری نژاد در اردوی تیم ملی بلندقامتان کشور پرچم بسکتبال همدان را بالاتر از ادعای برخی از مدیران و سنگ اندازی آنها برای صعود نفسگیر برده است.

تمام این بی مهری‌ها و منفعت طلبی برخی از افراد مانع از این نمی‌شود که حق مسلم بلندقامتان همدانی توسط یک عده از افراد پایمال شود چرا که غرور و غیرت این جوانان مستعد و حمایت بسیاری از شخصیت‌های مهم و همچنین رسانه ملی و استانی، مدیران منفعت طلب را در رسیدن به هدف خود ناکام می‌گذارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن